برگزاری نشست بصیرتی جهاد تبیین ویژه کارکنان خواهر کمیته امداد امام خمینی (ره)استان.

نشست بصیرت افزایی و روشنگری جهاد تبیین با موضوع اتفاقات اخیر در غزه و انتخابات به صورت ویدئو کنفرانس در محل سالن غدیر اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۷۶۴۸۱
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان،در این نشست سرهنگ پاسدار نکویی مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان ، سخنران محوری برنامه با اشاره به تاریخچه ورود رژیم اسرائیل به خاک فلسطین و غزه گفت: محاصره اخیر غزه را به دنبال توافق نامه های سابق از جمله کم دیویت و ... است و از مهمترین اهداف این رژیم منحوس از بین بردن حکومت حماس و خروج مردم غزه و مهاجرت به کشورهای عربی همسایه از جمله مصر و لبنان و ...است.


وی افزود: اکثر کشورهای عربی به دنبال شکست حماس می باشند که هیچ تهدیدی نظامی برای اسرائیل نباشد و آنان براحتی بتوانند غزه و فلسطین را غصب و تصرف نمایند در صورتی که جمهوری اسلامی ایران به دنبال کنترل جنگ می باشد .


نکوئی در ادامه با بیان تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری مد ظله العالی در خصوص حضور و مشارکت مردم در انتخابات که از مهمترین ارکان جامعه اسلامی می باشد و اینده و سرنوشت کشور را تعیین میکند، گفت: دشمن به دنبال نا امنی و ایجاد فتنه در این زمینه می باشد. همانند ناامنی هایی که در کشور و بخصوص استان ما بوجود اورده اند .که انشاءالله با هوشیاری و مشارکت مردم یاس و نا امیدی در بین دشمنان نظام و انقلاب بوجود خواهد آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار