خبرهای داغ:
با معرفی نفرات برتر؛

مراسم اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان سمنان برگزار شد

مراسم اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان سمنان ظهر امروز با معرفی نفرات برتر پایان یافت.
کد خبر: ۹۵۷۶۲۸۶
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مراسم اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان سمنان ظهر امروز در سالن همایش مجتمع فرهنگی ولایت با حضور جمعی از مسئولین استانی و همچنین افراد شرکت‌کننده در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار شد.

مجتبی تجلی از حضور 29 تیم در دو قسمت تولید محتوای دیجیتال بسیج و رویداد دانش آموزی «موجینو» خبر داد و گفت: در بخش پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج و در هر قسمت سه تیم برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

بنا به گفته دبیر پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان سمنان تیم‌های شرکت‌کننده در سه قسمت پویانمایی، بازی ویژه تلفن همراه و نرم‌افزار ویژه تلفن همراه با یکدیگر به رقابت پرداختند و نفرات برتر در مسابقات کشوری که از اول تا چهارم اسفندماه سال جاری در سازمان بسیج برگزار می‌شود با برگزیدگان کشوری به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است این رویداد از ۲۸ الی ۳۰ آذر ماه سال جاری به میزبانی پارک علم و فناوری استان سمنان واقع در شهرستان شاهرود با حضور ۲۹ تیم آغاز به کار کرد و شرکت کنندگان طی ۴۸ ساعت با یکدیگر به رقابت در بخش‌های پویانمایی، نرم افزار تلفن همراه و بازی‌های تلفن‌همراه پرداختند و نفرات برتر از هر سه گروه به مسابقات کشوری راه یافتند.

گفتنی است بر اساس اعلام نظر هیئت داوران نفرات برتر بخش حضوری نخستین رویداد دانش آموزی تولید محتوای دیجیتال «موجینو» در بخش بازی ویژه تلفن همراه «علی صالحی» و در بخش پویانمایی مقام اول متعلق به گروه استار «مهرناز عبداللهی، فاطمه حاجی عیدی، زهرا بی‌غم و مهدیه ولی‌نیاز» است.

همچنین در بخش رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج مقام اول در بخش بازی ویژه تلفن همراه متعلق به گروه جوانه «حسین مصاحبه، دانیال آقایان و محمد امامی کردمحله»، در بخش بازی ویژه تلفن همراه مقام اول متعلق به گروه بلوبری «امید حدیدی، محمد شهپری، اسماعیل شعبانی‌خطیب و مهدی قدس» و در نهایت در بخش پویانمایی مقام اول به گروه هدهد «زهرا عرب، فاطمه آزاده، حامد دربندی و نگین فیروزی» رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار