کارخانه نورد ایوان که با 30 درصد ظرفیت خود کار می کرد با احداث شرکت فولاد زاگرس ایوان غرب و تامین مواد اولین به مدار تولید بازگشته و احیا شده است.
کد خبر: ۹۵۷۶۱۶۹
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمایت از تولید یک امر مهم و ضروری در همه کشورها که باعث می‌شود تا با گردش چرخ اقتصاد مشکلات مردمی نیز کمتر شود به همین هر وقت تولید با مشکل مواجه شود قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد.

 

کارخانه نورد ایوان که رفته‌رفته می‌رفت تا کم‌کم تعطیل شود؛ اما این موضوع موردتوجه قرار گرفت تا بلکه از تعطیلی این کارخانه جلوگیری شود به همین دلیل شرکت فولاد زاگرس ایوان غرب که مکمل کارخانه نورد این شهرستان محسوب می‌شود با پیشرفت صددرصد فیزیکی و ساختن کوره‌های ذوب‌آهن آماده بهره‌برداری و قرارگرفتن در مدار تولید است و به همین دلیل باعث می‌شود تا مشکلات کارخانه نورد ایوان نیز حل شود و این کارخانه به مدار تولید بازگردد.

 

شرکت فولاد زاگرس ایوان غرب ظرفیت تولید سالانه بیش از 100 هزار تن انواع شمش فولادی را دارد که خوراک مورد نیاز کارخانه نورد ایوان را فراهم می آورد که با ضمن رونق اقتصادی زمینه اشتغال 150 نفر از جوانان جویای کار را به صورت مستقیم و 500 نفر به صورت غیرمستقیم فراهم می آورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار