اجرای بیش از 170 عنوان برنامه دهه فجر در بخش ساحلی دلوار

فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلوار از برگزاری بیش از 170 عنوان برنامه در دهه فجر جاری خبر داد و گفت: دستاورد گران‌بهای امام راحل و تداوم این راه از سوی رهبر معظم انقلاب، دنیای اسلام را فراگرفته است.
کد خبر: ۹۵۷۵۹۶۰
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

اجرای بیش از 170 عنوان برنامه دهه فجر در بخش ساحلی دلوار

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، سرهنگ پاسدار سید ایوب موسوی فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلوار از برگزاری  بیس از 170 عنوان برنامه در دهه فجر جاری خبر داد و با تبریک آغاز جشن های گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دستاورد گران‌بهای امام راحل و تداوم این راه از سوی رهبر معظم انقلاب، دنیای اسلام را فراگرفته و صحبت از گسترش جبهه مقاومت و پیروزی جهان اسلام بر کفر می‌شود.

سرهنگ پاسدار سید ایوب موسوی در ادامه عنوان داشت: این تعداد از برنامه در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی و ورزشی است که با تلاش بسیجیان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج تابع در ایام دهه مبارک فجر اجرا و به بهره‌برداری خواهند رسید.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار بیان داشت: برپایی نشست‌های بصیرتی، دیدار با خانواده‌های شهدا، مسابقات ورزشی، رویدادهای فرهنگی، حرکت راهیان پیشرفت ویژه دانش آموزان، برپایی کاروان سلامت، و برپایی جشنواره غذاهای محلی تنها بخشی از برنامه‌های دهه فجر است.

وی همچنین اظهار داشت: دهه فجر بهترین فرصت برای بازگو کردن اقدامات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته است و  تفاوت‌های ایران قبل و پس از انقلاب اسلامی برای جوانان و نسل جدید باید بازگو شود زیرا امام راحل(ره) با انقلاب خود موجب شکوفایی و اقتدار ایران شد.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار