خبرهای داغ:
شمس عنوان کرد: بیمه آتش سوزی دارای کمترین ضریب نفوذ بیمه در کشور می باشد که با فعالیت بیش از پیش شبکه فروش نیاز به شناسانده شدن و افزایش ضریب نفوذ دارد.
کد خبر: ۹۵۷۵۹۱۶
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

قزوین_محسن شمس در گفتگو با بسیج بیان کرد: فروش بیمه محدود به زمان خاصی نیست، اما آمار نشان می‌دهد که فروش بیمه نامه های مذکور باید در ماههای پایانی سال افزایش چشمگیر داشته باشد تا به اهداف تعیین شده خود دست یابیم.

وی با بیان اینکه قالب انتظار و چالش های صنعت بیمه در این زمان در حوزه سرمایه های خرد است، تصریح کرد: این سرمایه ها متعلق به مردم عادی است و لازم است به این بخش توجه شودکه در این زمینه سهم پوشش بیمه ای مناطق مسکونی کشور ما نسبت به کل واحد های مسکونی در حد انتظار نبوده است.

شمس یادآور شد: بسیاری از نمایندگان تنها در یک یا دو رشته فعالیت می کنند که این امر در ابتدا به ضرر خود نماینده و در درجه دوم به ضرر شرکت می باشد.

مدیرکل بیمه ایران استان قزوین با بیان اینکه سیاست شرکت تجمیع پرتفوی می باشد تصریح کرد: اگر نماینده ای به صورت تک رشته ای فعالیت نماید و ترکیب پرتفوی را رعایت ننماید ،طبق دستورالعمل، سیاستهای جدید را در پیش خواهیم گرفت.

این مسوول با بیان اینکه ابتدا خود نماینده باید به بیمه نامه آتش سوزی اعتقاد داشته باشد یادآور شد: شبکه فروش باید اطلاعات کاملی از مزیت‌های داشتن بیمه و کاربرد‌های آن در اختیار مشتری قرار دهد بسیاری از افراد از پوشش‌هایی که انواع بیمه می‌توانند داشته باشند، اطلاع نداشته و به همین خاطر هیچ دلیلی برای خرید آن‌ها ندارند.

 شمس، با اشاره به حادثه آتش سوزی بیمارستان گاندی خاطرنشان کرد: بیمه های آتش سوزی نقش بسیار زیادی در حفظ و صیانت از سرمایه های ملی دارد و حضور مدیر عامل بیمه ایران در ساعت های اولیه آتش سوزی در بیمارستان گاندی و پیش از آن در پلاسکو، پتروشیمی و غیره نشان از اقتدار این شرکت و یک تبلیغ جامع و شفاف از نحوه سریع پرداخت خسارت به مشتریان می باشد که نمایندگان باید از آن به نحو احسن در فروش و بازاریابی خود استفاده کنند.

وی خطاب به شبکه فروش یادآورد شد: ارائه مشاوره های تخصصی در هنگام خرید، ارزیابی دقیق ریسک، ارائه توصیه های ایمنی به ‌منظور پیشگیری از بروز خسارت‌های احتمالی وحفظ اموال بیمه گذاران و سرمایه های ملی منتج به ارائه یک بیمه نامه باکیفیت و مناسب نیاز مشتریان می گردد.

شمس در پایان افزود: پرداخت سریع و به‌ هنگام خسارت با جلب رضایت زیان‌دیدگان از اولویت های اصلی شرکت می باشد.

گفتنی است جلسات بررسی آمار عملکرد نمایندگان با حضور مدیرکل، معاونین و روسای شعب از اول تا نهم بهمن ماه به مدت ۷ روز با هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه ،شناسایی فرصت ها و چالش های موجود در جهت فروش بیمه نامه های خرد در شعبات قزوین، تاکستان و شهر صنعتی البرز برگزار گردید.

در استان قزوین ۱۳۶ نمایندگی حقیقی ،حقوقی و عمر فعال هستند که از این تعداد ۱۱۳ نمایندگی حقیقی و حقوقی و ۲۳ نماینده عمر فعال می باشند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار