خبرهای داغ:
دستاورد انقلاب/کمیته امداد یاریگر محرومین جامعه؛
همزمان با سومین روز دهه فجر؛ کارگاه تولید فرش در مرکز نیکوکاری امام علی(ع) بیدستان آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۹۵۷۵۶۹۰
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

قزوین_ به گزارش بسیج، رئیس کمیته امداد اداره البرز در مراسم آغاز بکار کارگاه تولید فرش در بیدستان بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان ارائه می کند که در این میان خدمات اشتغال زایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

حسین اصلی بیگی طزرکی ادامه داد: امروز شاهد افتتاح کارگاه تولیدی فرش، تابلو فرش و خیاطی هستیم البته در این کارگاه در کنار کار تولید در زمینه آموزش هم فعالیت دارد.

وی افزود: در این کارگاه هفت دار قالی و سه چرخ خیاطی داریم که تعدادی از این دارهای قالی در مرکز نیکوکاری و تعدادی نیز در منازل مددجویان آموزش دیده مستقر است.

رئیس کمیته امداد اداره البرز عنوان کرد: در کارگاه خیاطی نیز هفت نفر مشغول بکار هستند که کار سری دوزی را به طور مستمر انجام می دهند که با توجه به پذیرش کاری سری دوزی، مددجویان بحث دغدغه فروش محصولات را نیز ندارند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر متوسط درآمد فعالان در این کارگاه با توجه به فعالیتی که دارند در کارگاه خیاطی از دو تا ۹ میلیون تومان و در کارگاه تولید فرش نیز از سه تا ۱۰ میلیون تومان است.

اصلی بیگی اعلام کرد: مرکز نیکوکاری امام علی (ع) یکی از مراکز نیکوکاری موفق است که طی ۱۰ ماهه سال جاری توانسته بیش از یک میلیارد و ۲۹۶ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی مردمی را جمع آوری کند.

وی گفت: این کمک ها در قالب طرح های مختلف جمع آوری شده که بیش از ۵۹ میلیون تومان نذر و قربانی، بیش از ۷۴ میلیون تومان کمک به فرزندان تحت حمایت در طرح محسنین و بیش از ۱۵۷ میلیون تومان مشارکت در جشن نیکوکاری بوده است.

رئیس کمیته امداد اداره البرز خاطرنشان کرد: همچنین بیش از ۲۵۹ میلیون تومان کمک مردمی برای تهیه لوازم التحریر و تجهیزات تحصیلی، بیش از ۱۷۹ میلیون تومان کمک به اطعام نیازمندان، بیش از ۳۱۶ میلیون تومان احسان حسینی و مابقی در سایر زمینه های نیکوکاری بوده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را از طریق مراجعه حضوری و یا کد مهربانی # ۰۲۸۱*۸۸۷۷* به نیازمندان اهداء کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار