نفرات برتر مسابقه کیوروگی دختران استان اردبیل معرفی شدند

مسابقات کیوروگی دختران استان اردبیل در رده سنی نوجوانان با رقابت ۸۶ بازیکن در خانه تکواندو اردبیل برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.
کد خبر: ۹۵۷۵۶۳۶
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

نفرات برتر مسابقه کیوروگی دختران استان اردبیل معرفی شدند

به گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقات کیوروگی دختران استان اردبیل با شرکت ۸۶ ورزشکار از شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، مشگین‌شهر، گرمی و خلخال در خانه تکواندو اردبیل برگزار شد.

در این رقابت‌ها و در وزن اول پرستو وارسته اول، عسل نوعی دوم و مائده صالحی و هلیا جوادی به طور مشترک سوم شدند و در وزن دوم نیز ستایش صادقی قهرمان و سیما سعادتی نایب قهرمان شدند.

همچنین در وزن سوم پانیذ اعظمی مدال طلا، فاطمه عبادی مدال نقره و مبینا شکاری و زینب داداشی مدال برنز گرفتند.

در وزن چهارم رزا ضیایی اقدم قهرمان، غزل فاخته نایب قهرمان و آیسان محمدی و مهدیه بابازاده مشترکا سوم شدند.

در وزن پنجم آیلار روح نواز موفق به کسب رتبه اول، پریا علیزاده رتبه دوم و نازلی اشرفی و معصومه آقایی به طور مشترک رتبه سوم را کسب را کردند.

همچنین در وزن ششم هستی نعمتی بر سکوی اول تکیه زد، النا صدقی در جایگاه دوم ایستاد و زهرا موسی زاده و هستی ناصرامینی به طور مشترک موفق به کسب رتبه سوم شدند.

در وزن هفتم هم ملیسا خیابانی اول، آیلار محبوبی دوم و سانای خدایاری و آرمیتا جهاندیده به طور مشترک سوم شدند ، در وزن هشتم بهار مهدوی قهرمان، دینا روحی نایب قهرمان و زهرا فتوحی و زهرا عباسی مشترکا سوم شدند.

همچنین در وزن نهم آیناز صاحب اول، آیسان عادل دوم و یلدا برزگر و ندا رحیمی به طور مشترک سوم شدند و در وزن دهم آرزو آقایی قهرمان و آیلار سلطانیان نایب قهرمان شدند.

کیوروگی (KUORUGI) یکی از سبک‌های تکواندو بوده و رقابت‌های آن با قوانین و شرایط ویژه برگزار می‌شود.

مسابقات این سبک تکواندو در سه راند ۲ دقیقه‌ای برگزار می‌شود، تکواندوکاران برای مبارزه بر روی تشک مخصوصی (شیاپچانگ) حاضر شده و یک داور وسط و چهار داور در اطراف تشک وظیفه قضاوت مبارزه را بر عهده دارند.

مسابقات این سبک، از قوانین ویژه‌ای برخوردار است و تکواندوکاران موظف هستند از وسایل و تجهیزات ایمنی مانند ناشیم، کلاه تکواندو، دستکش تکواندو، ساعد بند، هوگو (محافظ سینه – پشت کمر- شکم )، نقاب و محافظ لثه استفاده کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار