همزمان با اولین روز دهه فجر؛

زنگ انقلاب در مدارس پارس‌آباد به صدا درآمد

پارس آباد - همزمان با فرا رسیدن سالروز ورود تاریخی امام(ره) به کشور زنگ انقلاب در مدارس شهرستان پارس آباد نواخته شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۵۹۴
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

زنگ انقلاب در مدارس پارس‌آباد به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، زنگ انقلاب صبح پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در مدارس پارس آباد و به‌صورت نمادین در مدرسه شهید برومند این شهرستان با حضور مسئولان شهرستانی نواخته شد.

جابر جهان بین فرماندار شهرستان پارس آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آغاز دهه مبارک فجر و با اشاره به اینکه زنگ انقلاب اسلامی زنگ بیداری، مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی در مقابل مستکبران جهان است، اظهار کرد: این روز پر افتخار که آغاز دهه فجر است، یادآور جانفشانی‌های ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) و بدو تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان و آینده سازان این کشور ادامه دهنده راه شهدا هستند، گفت: امروزه باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عملکرد دستگاه‌های مختلف برای نسل نوجوان و جوان مطرح شود.

فرماندار شهرستان پارس آباد با تاکید بر اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر است، افزود: دهه مبارک فجر نماد ایستادگی ملت ایران مقابل طاغوت و استبداد است و این رویکرد ارزشمند باید برای نسل جوان تبیین شود.

جهان بین با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان تصریح کرد: همه ادارات باید تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امور مردم را به عنوان اصلی ترین وظیفه در دستورکار قرار دهند.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه روز به روز بر اقتدار ایران در دنیا افزوده می‌شود، ادامه داد: عامل پیروزی انقلاب و موفقیت آن سه عامل اصلی ایمان به خدا، همدلی و اتحاد و ولایت و رهبری مقتدر نظام بوده است.

وی دیدار با خانواده شهدا را جزو اولویت برنامه‌های ایام الله دهه فجر دانست و گفت: این عزیزان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و امروز بزرگداشت یاد شهیدان و استمرار راه آنها وظیفه ای ملی و همگانی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار