خبرهای داغ:
همزمان با ایام الله دهه فجر در فارسان برگزار شد؛

تکریم از خانواده معظم اولین شهید انقلاب اسلامی

همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،مسئولین برای تکریم از مقام شامخ خانواده معظم اولین شهید انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با خانواده این شهید عزیز، با خانواده وی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۷۵۲۱۴
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر،مراسم دیدار و تکریم از خانواده ی معظم شهید قربانعلی داودی فارسانی، در فارسان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار فرشید امیریان،با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مملکت ما هرچه دارد از برکت خون شهداست.

وی،دیدار با خانواده معظم شهدا را کسب فیض و وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا دانست و گفت:دیدار با خانواده معظم شهدا، محضر کسب فیض و وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا است. اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند، انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده است، خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.

سرهنگ امیریان، با اشاره به اینکه خانواده شهدا با صبر و استقامت در فراق فرزندان شهید خود، تجلی بخش گوهر شهادت در جامعه و سرچشمه ایثار و فداکاری هستند، افزود: این عزیزان حق بزرگی برگردن همه ما دارند و امروز بزرگداشت یاد شهيدان والامقام و استمرار راه آنها، وظيفه ای ملی و همگانی است.

وی افزود: هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود کم است، و خدمت به خانواده های معظم شهدا  که در راه خدا  از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند است.خانواده شهدا  نقش اساسی و سازنده ای در حفظ نظام و انقلاب اسلامی داشته و دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است.

شهید قربانعلی داودی متولد 1308 شهر فارسان بود كه در تاریخ 12 بهمن ماه 1357در سن 49 سالگی توسط سرسپردگان رژیم پهلوی به فیض شهادت نایل آمد.

شایان ذکر است: در این دیدار معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندارد، مدیرکل و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مشاور استاندار درامور ایثارگران،فرماندار شهرستان فارسان، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فارسان و شهردار این شهر حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار