زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه رهبری رقابت را برای جریان های سیاسی مشخص و تبیین کردند،افزود: نباید اجازه داد دشمن از بستر انتخابات بر علیه نظام استفاده کند.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۸۴
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

نباید اجازه داد دشمن از بستر انتخابات بر علیه نظام استفاده کند

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ نشست تبیینی با موضوع انتخابات برای علما و روحانیون زنجانی مقیم قم با حضور حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی؛نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و حجت الاسلام حسن بیگدلی ؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در حوزه علمیه جامعه مدرسین قم برگزار شد.

 

 در این مراسم حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در ۲ دی ماه سال جاری در جمع مردم کرمان و خوزستان مبنی بر ۴ نکته در خصوص انتخابات اظهار کرد:مطابق فرموده رهبری مشارکت قوی،رقابت واقعی،سلامت به معنی واقعی کلمه و امنیت در انتخابات چهار خصوصیت و مولفه اصلی انتخابات است.

 

وی با بیان اینکه انتخابات باید رقابتی و سالم باشد و همه پای کار بیایند،تصریح کرد:همچنین در انتخابات می بایست مشارکت حداکثری با برقراری کامل امنیت صورت بگیرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه رهبری رقابت را برای جریان های سیاسی مشخص و تبیین کردند،افزود: نباید اجازه داد دشمن از بستر انتخابات بر علیه نظام استفاده کند.

 

وی با اشاره فرموده امام خامنه ای(مدظله العالی) مبنی بر اینکه ما در انتخابات به دنبال تحول هستیم و دشمن هم به دنبال تحول است، افزود: تحول دشمن ارتجاعی بوده و تحول ما انقلابی است.

 

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه تحول ارتجاعی یعنی برگشت به عقب و روی‌گردانی از ارزش‌ها و عقاید نظام جمهوری اسلامی،افزود: با توجه به اینکه بستر جامعه ما اسلامی است، باید ارزش‌ها حفظ شود که این برای دشمن سنگین است و درصدد از بین بردن آن است.

 

این مسئول بابیان اینکه دشمن در تلاش است با عدم مشارکت مردم در انتخابات انقلاب ارتجاعی به وجود آورد، خاطرنشان کرد: دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال گرفتن ارزش ها و قدرت و قوت و توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه با مقایسه با چنددهه قبل می توانیم ببینیم که از کجا به کجا رسیدیم،افزود:می توان پیشرفت های کشور را در زمینه قدرت ،تولید ثروت،توسعه زیرساخت های علمی ،آموزشی، فرهنگی و افکار و اندیشه علوی و فاطمی به طور کامل مشاهده کرد.

 

وی باتاکید بر اینکه دشمن نمیخواهد این پیشرفت ها و عزت و اقتدار در دنیا مطرح شود،یادآور شد:انتخابات به دنبال تحول انقلابی و رسیدن به قله است که با مشارکت حداکثری این مهم امکان پذیر است.

 

 

 

ارسال نظرات