فرمانده سپاه شهرستان فومن

امروزه انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگو به جهانیان معرفی شده است

فرمانده سپاه شهرستان فومن سرآغاز همه جنبش‌ها علی الخصوص جنبش اسلامی در منطقه و حتی قیام‌های اروپا و آمریکا را ناشی از انقلاب اسلامی ایران بیان کرد.
کد خبر: ۹۵۷۴۵۰۶
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

 

امروزه انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگو به جهانیان معرفی شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان فومن سرهنگ پاسدار محسن جعفری در نشست خبری ایام الله دهه فجربا بیان اینکه امروزه انقلاب اسلامی ایران ما به عنوان الگو به جهانیان معرفی شده است، اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران بالنده، زنده، پویا، سیال، پیش برنده بوده لذا استمرار این جریان بسیار حائز اهمیت است.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از فرهنگ غنی عاشورای حسینی بوده است، افزود: انقلاب ما قشری و صنفی نبوده و همه مردم در پیروزی این انقلاب سهم و نقش داشتند.

 

فرمانده سپاه فومن بااشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران محصول همدلی،همزبانی، ایستادگی و وحدت کلمه است،گفت: انسجام داخلی و یکدلی می‌تواند ما را از همه بحران‌ها، مشکلات و موانع عبور داده و به آن قله آرمانی برساند.

 

سرهنگ پاسدار جعفری از اجرای ۳۰۰ در دهه مبارک فجر گفت و اضافه کرد: برنامه های دهه مبارک فجر راستای بصیرت افزایی و خدمت رسانی چون افتتاح پروژه‌ها، تهیه و توزیع سبد کالا، ورزشی و غیره در شهرستان اجرا و عملیاتی می‌شود.

 

وی ادامه داد:برگزاری یادواره‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی و تبیینی، مسابقات ورزشی، نشست‌های سواد رسانه، اردوهای جهادی و راویان پیشرفت، ویزیت رایگان توسط گروه‌های جهادی، اعزام بسیجیان به راهیان نور و توزیع جهیزیه به نوعروسان از بخش های دیگر این برنامه‌ها است.

ارسال نظرات