استاندار سیستان و بلوچستان:

پیشرفت‌های متعدد انقلاب اسلامی، دشمن را به ستوه آورده است

کرمی گفت: افتخارات جوانان و نوجوانان در صحنه‌های مختلف موجب عزت و سربلندی ملت است و امروز ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه در حال پیشرفت و حرکت رو به جلوست.
کد خبر: ۹۵۷۴۴۶۸
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان، در آیین محوری نواختن گلبانگ انقلاب که در آستانه ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن برگزار شد، گفت: هدایت‌های حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و حضور مقتدرانه مردم در صحنه را دو عامل اصلی تأثیرگذار در پیروزی انقلاب دانست و گفت: در آن زمان اراده الهی بر این قرار گرفت که انقلاب اسلامی باهدف پیاده‌کردن احکام دین مبین اسلام اتفاق افتد.

وی افزود: پیشرفت‌های مختلف انقلاب اسلامی در حوزه‌های گوناگون دشمن را به ستوه آورده و در این مسیر محاصره‌های مختلف نظامی، اقتصادی و سیاسی راه به جایی نبرده و نخواهد برد.

استاندار ادامه داد: افتخارات جوانان و نوجوانان در صحنه‌های مختلف موجب عزت و سربلندی ملت است و امروز ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه در حال پیشرفت و حرکت رو به جلوست.

این مسئول خاطرنشان کرد: هوشیاری و مراقبت از هجمه‌ها و دسیسه‌های دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که با همه امکانات و با روش‌های مختلف دشمن به میدان آمده و به دنبال تسخیر ذهن و فکر و اندیشه و ایده مردم ایران به‌ویژه نوجوانان و جوانان است.

کرمی بیان کرد: جرات و جسارت جوانان عزیز امروز بیش از هر زمان دیگری نمود و بروز دارد؛ به‌ویژه در دستگاه فرهنگی، علمی و تربیتی آموزش‌وپرورش که مرکز راهبردی نظام است.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: جامعه همیشه باید در تلاش و تکاپو بوده و لازم است این جنب‌وجوش در بین جوانان و نوجوانان و دستگاه تعلیم‌وتربیت بیش از هر جا جاری و ساری باشد، بیان کرد: انقلاب اسلامی به مردم ایران هویت بخشید و رمز پیروزی انقلاب، انسجام همه توده‌های مردم بود.

وی افزود: نقش بی‌بدیل رهبری جامعه و پشتوانه قوی مردم دو عامل پیروزی انقلاب در آن زمان بود و هر قدر میزان ضریب وحدت کلمه و هماهنگی‌ها بیشتر باشد؛ قطعاً و یقیناً موفقیت‌ها دوچندان خواهد بود.

حسن بروشکی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان تصریح کرد: یکی دیگر از جلوه‌های بارز آن زمان حضور پرشور نوجوانان و جوانان در اتفاقات روزهای پیروزی انقلاب بود.

وی گفت: امروز نیز نوجوانان و جوانان باید به نحو شایسته و مطلوبی در همه عرصه‌ها نقش‌آفرینی کرده و به‌ویژه دانش‌آموزان لازم است ظرفیت و توانمندی‌های خود را شناسایی و برای شکوفایی آنها تلاش کنند.

بروشکی دشمن‌شناسی، هوشیاری و بصیرت را سه مؤلفه مهم در شرایط کنونی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اقتدار و صلابت در مواجهه با دشمنان و استکبار جهانی لازمه انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گفت: ایام‌الله دهه فجر در حقیقت حیات مجدد و دوباره ملت بزرگ ایران به برکت انقلاب اسلامی است و بر همگان لازم است تا برای پاسداشت و نکوداشت این ایام از هیچ کوششی دریغ نورزند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار