۹۷ پروژه به مناسبت دهه فجر در شهرستان پارس‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت : ۹۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در حوزه های مختلف با اعتباری بالغ بر 920 میلیارد تومان به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان پارس‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۴۸
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

۹۷ پروژه به مناسبت دهه فجر در شهرستان پارس‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جابر جهان‌بین عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک فرار رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد : ۹۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۲۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در شهرستان پارس‌آباد افتتاح می‌شود و ۵۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در این شهرستان اجرا خواهد شد.

وی افزود: برای ایام الله دهه فجر امسال ۵۰۰ عنوان برنامه در کمیته ۱۸ گانه برای اجرا در سطح شهر و روستای شهرستان پارس‌آباد تدارک دیده شده است.

فرماندار پارس‌آباد ادامه داد: از این ۵۰۰ برنامه ۱۳۰ برنامه به صورت شهرستانی در قالب ریز برنامه و بیش از ۲۸۰ برنامه در قالب جشن انقلاب برگزار خواهد شد.

جهان‌بین در تشریح برنامه‌های دهه فجر بیان کرد: طرح‌های افتتاحی در شهرستان پارس‌آباد در حوزه بهداشت و درمان، گازرسانی، آب‌رسانی، مسکن، کشاورزی، طرح عمران شهری و روستایی، آسفالت و بهسازی راه‌ها است.

وی ادامه داد: ۳ پروژه در حوزه بهداشت و درمان و سلامت عمومی با اعتبار ۵۳ میلیارد تومان، ۱۳ پروژه در بخش مدیریت بهینه‌سازی آب و بهره‌برداری خاک با اعتبار ۲۲۵ میلیارد تومان و ۴۳ پروژه در توسعه و زیر ساخت آب و برق و گاز و مخابرات با اعتبار ۱۱۴ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

فرماندار پارس‌آباد بیان کرد: ۱۶ پروژه در عمران و شهرسازی با اعتبار ۱۷۹/۲ میلیارد تومان و ۱۸ پروژه در عمران روستایی با اعتبار ۷/۸ میلیارد تومان و ۱۰ واحد مسکن محرومین و محرومیت زدایی با اعتبار ۳/۳ میلیارد تومان و ۳ پروژه عمران راه روستایی با اعتبار ۲۱/۲ میلیارد تومان و ۲ پروژه آموزشی با اعتبار ۵/۵ میلیارد تومان  ۱۴ طرح سرمایه گذاری مشتمل بر ۷ طرح گلخانه‌ای و ۷ طرح اقتصاد تولیدی و خدماتی با اعتبار ۲۶۶ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۸۲ نفر خواهد بود.

جهان‌بین با بیان اینکه انقلاب اسلامی برخاسته از سرشت مردم و تعالیم الهی است، بر اهمیت بازگو کردن دستاوردها و خدمات ۴۵ سال نظام اسلامی به نسل‌های امروز و آینده تاکید کرد و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم اقدامات بسیار چشم‌گیری انجام شده است که به عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به نسل جوان بازگو و تبیین شود.

وی در گفت: مردم سالاری دینی، استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، آزادی خواهی، محرومیت‌زدایی، توسعه عدالت اجتماعی، ایستادگی در مقابل ابر قدرت‌ها، شتاب و توسعه در حوزه‌های مختلف از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی و روابط عمومی‌های ادارات در تبیین اقدامات انجام یافته در این دهه برای مردم مورد تاکید است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار