حجت الاسلام کریم بیکی با برشمردن برخی راهکار‌ها و روش‌های انتقال این ارزش‌ها شناخت نسل جدید و توجه به ملزومات این انتقال را لازم و انتقال و فرهنگ سازی را رسالت همه پیشکسوتان انقلاب و جهاد و شهادت دانست.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۲۱
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه الغدیر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به لزوم انتقال و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و تجربیات و آموخته‌های پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به نسل جدید همایش هم اندیشی وابستگان سپاه توسط معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه الغدیر برگزار شد.
حجة الاسلام کریم بیکی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر نیز در ابتدای این جلسه با اشاره به فضیلت سه ماه رجب و شعبان و رمضان و توجه به ساعات و روز‌های این سه ماه در رشد و تعالی و معنویت به دسته بندی جامعه بشری پرداخت و به لزوم انتقال و توجه دادن نسل جوان به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره نمود.
کریم بیکی با برشمردن برخی راهکار‌ها و روش‌های انتقال این ارزش‌ها شناخت نسل جدید و توجه به ملزومات این انتقال را لازم و انتقال و فرهنگ سازی لازم را رسالت همه پیشکسوتان انقلاب و جهاد و شهادت دانست.

در این جلسه در خصوص راه کارها، فرصت‌ها و موانع موجود برای انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان بحث و گفتگو شد و نتایج مباحث برای استفاده و برنامه ریزی و اجرایی شدن در برنامه‌های سال آینده به متولیان امر ارسال گردید.

ارسال نظرات