نماینده عالی دولت دراستان البرز، با اشاره به صدمین سالگرد تاسیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در سال آتی گفت: مراسمی در خور و شایسته صد سالگی موسسه رازی بسیج خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۲۴۶
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، مجتبی عبداللهی در حاشیه نشست تخصصی تبیین الزامات تحول در اطلاع رسانی که با حضور رئیس شورای اطلاع رسانی دولت و مدیران و مسئولان استان البرز به میزبانی موسسه رازی برگزار شد، با قدردانی از مسئولان موسسه رازی برای برپایی و هماهنگی این نشست، اظهار کرد: موسسه رازی، با قدمت ترین مجموعه سرم سازی سرم های ضد مارگزیدگی و عقرب زدگی و واکسن سازی کشور است و همه مردم از دیرباز تا حال و آینده به حتم، خاطراتی بسیار خوب از این موسسه داشته و خواهند داشت.

وی گفت: موسسه رازی، مایه مباهات و فخر کشور و استان البرز است و با تولیدات متنوع و متعدد خود، ایران اسلامی را به عنوان کشوری قدرتمند و توانمند در حوزه واکسن و دارو معرفی کرده است.
 
عبداللهی، با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های موسسه رازی در عرصه بیولوژیک تصریح کرد: هر جا از واکسن، سرم های درمانی و سایر محصولات و فراورده های بیولوژیک سخنی رانده می شود یا لازم است که محصولی مهم و حیاتی در کشور تولید شود، نام مجموعه غنی از دانش و تجربه موسسه رازی به ذهن می رسد. مجموعه ای که به واسطه تولیداتش، نقشی مهم و بی بدیل در عرصه سلامت کشور به عهده دارد.

استاندار البرز، تاکید کرد: امید است این موسسه همچون گذشته، با اقتدار و با صلابت به فعالیت خود ادامه دهد و سرآمد صنعت واکسن سازی و تولید سرم های درمانی حتی در جهان باشد و نامش همواره بدرخشد.

وی همچنین با قدردانی از کارکنان، محققان، دانشمندان و مسئولان موسسه رازی، از آن ها به عنوان آبروی نظام نام برد.

استاندار البرز در ادامه با گرامیداشت  صدمین سال تاسیس موسسه رازی در سال آینده، گفت: وظیفه داریم ظرفیت ها و امکانات استانداری البرز و سایر مجموعه های استان را برای بزرگداشت خدمات این مجموعه گرانقدر که در استان البرز مستقر است، به کار برده و مدیران را برای این امر مهم بسیج و هوشیار کنیم.
 
وی تاکید کرد: استانداری البرز هم راستا با برنامه های موسسه رازی در جشن یک صد سالگی این موسسه، در کنار آن خواهد بود و موضوعات مرتبط را پیگیری می کند تا مراسمی در خور شان و جایگاه موسسه رازی برگزار و همچون گذشته، از آن به عنوان مجموعه ای پرافتخار در جهان یاد شود.
 
استاندار البرز به همراه رئیس موسسه رازی و تیم همراه، پس از برگزاری این نشست تخصصی، از ساختمان تولید واکسن های نوترکیب این مجموعه دیدن کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها