کمیته‎‌های اصلی ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی راسک تشکیل شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی راسک از تشکیل کمیته‌های اصلی ستاد اجرایی خدمات سفرهای نورزی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۲۰۲
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج راسک، خلیل نبات‌زهی هفتم بهمن‌ماه اظهار کرد: اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ با حضور فرماندار و معاونین و سایر اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار و تقسیم کارهای لازم در این خصوص انجام شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی راسک افزود: در این جلسه مقرر شد به علت تقارن ماه‌مبارک رمضان و نوروز سال۱۴۰۳ و همچنین افزایش حجم سفرها و ترددات جاده‌ای در دهه آخر اسفند لغایت ۱۳فروردین سال آینده تمامی دستگاه‌های عضو مکلف شدند تا ویژه برنامه‌های خود در این خصوص را تدوین در زمان تعیین شده اجرایی کنند.
او ادامه داد: مقرر شد اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی به عنوان دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان با استفاده از ظرفیت دهیاران تابعه نسبت به آمادگی و برنامه‌ریزی اقدامات اجرایی و ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز اقدام و گزارشات لازم را تهیه کند.
به گفته نبات‌زهی، یکی دیگر از ماموریت‌هایی که مصوب شد ایجاد و تشکیل جلسات کمیته‌های فرعی در ادارات مختلف عضو ستاد بود که در این خصوص نیز هماهنگی‌های لازم انجام و وظایف هر دستگاه تعیین و اعلام شد که در نهایت تمامی عملکردها تدوین و در اختیار دبیرخانه ستاد قرار بگیرد.
او تصریح کرد: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی نیز نسبت به راه‌اندازی بازارچه های موقت فروش محصولات صنایع‌دستی با مشارکت شهرداری و جهاد دانشگاهی و سایر اعضاء ستاد اقدام خواهد کرد تا گردشگران و مسافران نوروزی در تهیه و خرید صنایع‌دستی و سوغات با مشکل مواجه نشوند و آثار هنرمندان استان به سهولت در اختیارشان باشد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی راسک گفت: در پایان جلسه نیز احکام مسئولین کمیته‌های اجرایی زیر مجموعه ستاد خدمات سفر به اعضاء ابلاغ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار