خبرهای داغ:
حسینی:

همه باید در بحث انتخابات نقش‌آفرین باشیم

همدان-فرماندار شهرستان فامنین گفت: توجه به انتخابات که اصل و رکن است نباید سایر برنامه‌ها را تحت شعاع قرار دهد و همه باید در بحث انتخابات نقش‌آفرین باشیم.
کد خبر: ۹۵۷۴۱۷۱
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید روح‌الله حسینی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خواستار دعوت از گروه‌های مختلف برای مشارکت در انتخابات و پویش منادی انتخابات شد و اظهار کرد: نبود تحلیل صحیح در مواردی به بدنه جامعه ضربه زده است و برخی افراد گاهی در زمین دشمن بازی کرده‌اند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه از وقایع اتفاق افتاده از ابتدای انقلاب تاکنون باید تحلیل درست داشت و درس گرفت، ادامه داد: امروزه ذهن جوانان در حال تخریب از سوی بیگانگان است و باید مراقب باشیم.

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: توجه به انتخابات که اصل و رکن است نباید سایر برنامه‌ها را تحت شعاع قرار دهد و همه باید در بحث انتخابات نقش‌آفرین باشیم.

وی بیان کرد: هر کسی مخاطبی دارد باید با جدیت به امر انتخابات هدفمند و با برنامه نسبت به‌ آگاهی ذهن مردم برای حضور در انتخابات وارد شود.

حسینی عنوان کرد: بانوان در دوران دفاع مقدس و دیگر صحنه‌ها نقش‌آفرین بودند و نباید از نقش بانوان در مباحث سیاسی و اجتماعی و ... غفلت شود.

گقتنی است؛ در ابتدای این جلسه هر یک از اعضا به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه جوانان طی سال جاری پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات