خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مغیثی:

امروز وظیفه ما تحقق جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب است/ حضور مردم در انتخابات خنثی‌کننده نقشه‌های دشمنان است

همدان-امام جمعه نهاوند گفت: امروز وظیفه ما تحقق جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب است و باید پیشرفت‌ها و واقعیت‌ها را برای مردم بیان کنیم تا آنها امیدوار شوند.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۴۹
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در مراسم یادواره شهدای اطلاعات و عملیات سپاه ناحیه نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: با وجود همه دشمنی‌ها و مشکلاتی که دشمنان انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها برای کشور ایجاد کرده‌اند اما به برکت مجاهدت فرزندان این مرز و بوم امروز ایران اسلامی مقتدر و عزتمند است.

وی گفت: نقش مردم در جلوگیری از اجرای نقشه‌های دشمنان بی‌بدیل و بسیار مهم است و مسئوليت‌پذیری مردم در کنار تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) باعث ایجاد امنیت در‌ کشور شده است.

امام جمعه نهاوند افزود: حضور مردم در صحنه‌ها همواره نجات‌بخش کشور بوده و باید بدانیم دشمنان خیر و پیشرفت ما را نمی‌خواهند و همواره باید هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: امروز وظیفه ما تحقق جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب است و باید پیشرفت‌ها و واقعیت‌ها را برای مردم بیان کنیم تا آنها امیدوار شوند.

مغیثی بیان کرد: در بحث انتخابات همه باید در راستای جهاد تبیین و ناامید کردن دشمنان، مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنیم چراکه این حضور خنثی‌کننده نقشه‌های دشمنان و موجب وحدت و انسجام کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات