به مناسبت شهادت حسین حیدری لقب ، شهید امنیت وطن

پیام دکتر غلامحسین کرمی نماینده مردم شریف دشتی و تنگستان

دکترغلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی درپیامی شهادت سرباز شجاع وطن حسین حیدری لقب که توسط اشرار مسلح به شهادت رسید را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۷۴۱۵۹
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،دکترغلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی درپیامی شهادت سرباز شجاع وطن حسین حیدری لقب که توسط اشرار مسلح به شهادت رسید را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

*وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ*

بار دیگر با شهادت سربازی از مدافعان امنیت وطن فضای ایران اسلامی بویژه استان بوشهر و شهرستان تنگستان آکنده از عطر شهیدان سربداری شد که به نام مام وطن و پیروی از مولای خود مقام عظمای ولایت لبیک گویان راه عاشورا را ادامه دادند تا درخت انقلاب تنومند تر گردد.

شهادت فرزند شجاع ،دلیر، رشید و فداکار از خطه دلیران تنگستان ،بسیجی و سرباز وطن شهید حسین حیدری لقب از شهدای فراجا که جان خود را در مسیر مقدس دفاع از امنیت پایدار کشور عزیزمان و مردمان قهرمان نثار نمود تا بدخواهان نتوانند خللی در نظم و امنیت همشهریان ایجاد کنند ،خود نشان از بزرگی و پایدار بودن مکتب امام حسین (ع) و زنده نگه داشتن یکی از اهداف مقدس سالار شهیدان یعنی فریضه ،امر به معروف و نهی از منکر است.

اینجانب شهادت بسیجی و سرباز وطن شهید حسین حیدری لقب را به محضر فرمانده کل قوا و مقام عظمای ولایت ، خانواده آن عزیز ،فرماندهی فراجا ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم ولایت مدار استان بوشهر و شهرستان تنگستان بویژه مردم شهید پرور روستای بزرگ عالی حسینی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن عزیز علودرجات مسئلت مینمایم.

غلامحسین کرمی

نماینده مردم شریف و نجیب شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظرات