خبرهای داغ:
فرماندار مراوه تپه:

دستور رئیس جمهور روی میز فرمانداری/جابه‌جایی ۶ روستای کاسه سدچایلی

امان محمد باشقره گفت: آغاز عملیات جابجایی ۶ روستای واقع کاسه سد چایلی با اعتبار مصوب یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۷۴۱۴۹
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

دستور رئیس جمهور روی میز فرمانداری/جابه‌جایی ۶ روستای کاسه سدچایلی

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ ‌امان‌محمد باشقره فرماندار مراوه تپه در گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: آغاز عملیات جابجایی ۶ روستای واقع کاسه سد چایلی با اعتبار مصوب یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در دستور کار قرار دارد.

فرماندار مراوه‌تپه ادامه داد: افتتاح جاده جایگزین سد چایلی با اعتبار هزینه شده ۷۰ میلیارد تومان، کلنگ زنی فاز اول نهضت ملی مسکن مراوه تپه و قازانقایه با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان، گازرسانی به هفت روستای مرزی شهرستان با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان و افتتاح متمرکز مسکن مددجویان با اعتبار هزینه شده ۱۱ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌هایی است که در ایام دهه فجر پیگیری می‌کنیم.

باشقره ابراز داشت: افتتاح مرغداری در روستای قوشه سو با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان، افتتاح گاوداری با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان و کلنگ زنی توسعه یک واحد مرغداری با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌هایی است که در این ایام پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: افتتاح بومگردی با اعتبار میلیارد و ۸۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های مهم اشتغالزایی شهرستان مراوه تپه به شمار می‌رود.

این مقام مسئول به پروژه‌های عمرانی این شهرستان اشاره کرد و افزود: آسفالت راه‌های روستایی، روکش آسفالت و ایمن‌سازی، پروژه‌های مسکن با ۲۱۰ میلیارد تومانی و‌سازی و بهره‌برداری از ۷۳۳ واحد مسکن روستایی از دیگر پروژه‌های ایام دهه فجر به شمار می‌رود.

باشقره ابراز داشت: ۳۳۱ پروژه با اعتبار یک هزار و ۶۸۱ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در شهرستان مراوه‌تپه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار