مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بافق در دوره توانمندسازی معلمان:
حجت الاسلام زارع تصریح کرد: دشمنان با برنامه ریزی در تلاشند ایران را دچار پیری جمعیت کنند و کم کم ناامیدی و یاس را در دل مردم نهادینه کنند؛ ولی هیچ زمانی موفق نبوده و نخواهند شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۱۳۶
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، دوره آموزش و توانمندسازی معلمان با موضوع " هویت اسلامی زن مسلمان " با شرکت بیش از صد نفر از بسیجیان فرهنگی و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین "سیدعباس حسینی " امام جمعه بافق، حجت‌الاسلام والمسلمین "حسین زارع " مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بافق و "محمود خواجه ای" رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

 در ادامه حجت الاسلام والمسلمین "حسین زارع " مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بافق با اشاره به انتخاب بهترین الگو یعنی حضرت زهرا (س) اظهار کرد: بایستی انسان با توجه به بالاترین الگو، خودش را بسنجد تا به میزان اصول و قواعد الگو پذیری از آن حضرت در وجود خویش پی ببرد.

وی افزود: الگو بودن و الگو گرفتن یعنی خصلت‌ها را باید در عمل یاد بگیریم و یاد بدهیم؛ افرادی که از فاطمه زهرا الگو می‌گیرند؛ در وهله اول باید خودشان زهرایی باشند و فاطمی عمل کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تصریح کرد: دشمنان با برنامه ریزی در تلاشند ایران را دچار پیری جمعیت کنند و کم کم ناامیدی و یاس را در دل مردم نهادینه کنند؛ ولی هیچ زمانی موفق نبوده و نخواهند شد.

وی افزود: می‌توان با برنامه ریزی، کنترل در مدیریت و ازدواج آسان، بحران و کنترل جمعیت را مهار و دشمنان را رسوا کرد.

حجت‌الاسلام زارع با اشاره به سخن امام راحل که فرمودند؛ از دامن زن مرد به معراج میرود، بیان کرد: زنان با نقش بالا و موثری که دارند؛ می‌توانند مردان مفید و کاردان تحویل جامعه دهند.

وی عنوان کرد: یکی از الگوه‌هایی که ما باید در صحنه باشیم الگوی فاطمه زهرا و جهاد تبیین است که همان بانوی اسلام فاطمه زهرا (س) می‌باشد و ما باید الگوپذیری داشته باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه با بیان اینکه؛ اگر معلمان صحیح اقدام و درست الگوی تربیتی و آموزشی و پرورشی خود را انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: جامعه نیز فاطمی و زهرایی می‌شود و این خود نشان از یک الگوی فاطمی است.

وی در پایان پیرامون بحث انتخابات به صحبت پرداخت و گفت: ما با انتخاب خوب نماینده شایسته را مشخص می‌کنیم. ما مشکلات موجود را قبول داریم و نمی‌تواند مانع انتخاب شود و مشارکت را کم رنگ کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین زارع یادآور شد: انتخاب ما یعنی نظام جمهوری اسلامی و در کنار آن، یک نماینده توانمند برای حل مشکلات مملکت و مردم انتخاب خواهد شد.

خبرنگار بسیج_الهام نصیرزاده

ارسال نظرات
آخرین اخبار