فرماندار مهریز: مدیران دستگاه‌های اجرایی در برنامه ریزی‌های دهه فجر خلاقیت و نوآوری را در نظر بگیرند.
کد خبر: ۹۵۷۴۰۸۳
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، محمد دهقان بنادکی در نشست برنامه ریزی گرامیداشت ایام الله دهه فجر در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی مهریز گفت: برنامه‌های دهه فجر باید نوآورانه، مبتکرانه و مردمی بوده و با رویکرد امید آفرینی، اعتماد آفرینی و نشاط آفرینی باشد.

وی با بیان اینکه باید نگاه‌های کلان نسبت به انقلاب اسلامی و اهداف و تثبیت آرمان‌های آن داشته باشیم ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای براندازی و توطئه چینی استفاده می‌کنند که هر بار با بصیرت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب و مردم همیشه در صحنه خنثی می‌شود.

فرماندار مهریز به بیان رویکردها، سیاست‌ها، خط مشی‌ها و اولویت‌های دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: در این نشست به مدیران ابلاغ شد هر دستگاه پنج برنامه با نگاه امید آفرینی و ابتکار و نوآوری در دهه مبارک فجر انجام دهد و همچنین خدمات دولت سیزدهم به سمع و نظر مردم رسانده شود.

دهقان بنادکی بر برگزاری نشست‌های خبری مدیران با اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: مدیران ادارات اقدامات و فعالیت‌ها و چشم انداز ادارات را گزارش تا به مردم اطلاع رسانی شود.

وی همچنین بر تبیین ‏دستاورد‌های انقلاب اسلامی و انعکاس آن ‏تاکید کرد و از برگزاری مسابقات ورزشی با محوریت خانواده خبر داد.

ارسال نظرات