فرمانده سپاه اردبیل:

خیمه انقلاب با خون شهدا تضمین شده است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: خیمه انقلاب اسلامی با عظمت و ابهت تمام در سایه خون شهدا و ایثار آنها پابرجا و زنده است.
کد خبر: ۹۵۷۴۰۴۰
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

خیمه انقلاب با خون شهدا تضمین شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار غلامحسین محمدی اصل اظهار کرد: شهدا برای این کشور عزت و عظمت واقعی را به ارمغان آوردند و در سایه مجاهدت آنها دشمن حتی جرأت نگاه چپ به جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

وی تصریح کرد: ما امروز تمام سرمایه‌ها و داشته‌های خود را مرهون شهدا هستیم و در حالی جشن پیروزی انقلاب در روزهای آینده برگزار می‌شود که شاکله این انقلاب وابسته و مرهون ایثارگری‌های شهدا و مجاهدان فی سبیل‌الله است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یاد و خاطره سرلشکر حسن باقری از فرماندهان اطلاعات سپاه را گرامی داشت و گفت: همزمان با سالگرد شهادت این سردار ارزشمند، یادواره ۲۸ شهید اطلاعات، عملیات استان اردبیل نیز برگزار شد تا ما بتوانیم از خانواده‌های این شهدا و دلاورمردی‌های آنها قدردانی کنیم.

محمدی اصل افزود: شهید حسن باقری بعد از حضور در لبنان در دوران دفاع مقدس با قدرت و صلابت در عرصه‌های مقابله با کید دشمنان حاضر شد و با مجاهدتی تمام توانست در برابر رژیم تا بن دندان مسلح بعث همراه با سایر رزمندگان ایستاده و فداکاری ماندگاری را از خود به نمایش بگذارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این شهید والامقام در منطقه فکه به فیض شهادت رسید و ما مجاهدت‌های این فرزند رشید انقلاب اسلامی را هیچ وقت از یاد و خاطره‌ها نمی‌بریم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: ایام پیروزی انقلاب اسلامی، ایام مرور عزت و عظمت مردم ایران و رشادت فرزندان آنها در صحنه‌های دفاع از حیثیت این نظام است و باید از این فرصت برای آشنایی نسل آینده با چنین دستاوردهای عظیم بهترین بهره را ببریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار