کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل:

کودکان و نوجوانان اردبیل با "مشق فجر" از دهه انقلاب استقبال می‌کنند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: اعضای کانون‌ها در سراسر استان با اجرای برنامه "مشق فجر" به استقبال جشن‌های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۷۳۹۳۹
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵

کودکان و نوجوانان اردبیل با

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، ملیحه ملک‌زاده فرد روز دوشنبه در جلسه تشریح برنامه‌های دهه فجر ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل اظهار کرد: به‌منظور فراهم ساختن برنامه‌های بانشاط و موردپسند کودکان و نوجوانان، جشن‌ها متنوع خواهد بود و نمایش طنز صحنه‌ای از تولیدات کانون استان اردبیل با نام «هیولیا» برای اعضا و دانش‌آموزان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه افزایش آشنایی و شناخت کودکان و نوجوانان با آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهداف برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است، گفت: نمایشگاه کتاب‌های انقلاب اسلامی، اجرای طرح ادبی «گاه‌شمار واژه‌ها»، ایستگاه نقاشی «رنگین‌کمان نور»، کارگاه‌های کاردستی از جمله ساخت گل لاله به روش کاغذ و تا و ساخت پرچم، مسابقه خوشنویسی «مشق فجر» و ساخت کتیبه‌های سفالی منقش به شعارهای انقلابی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه در مراکز کانون استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اعضا و مربیان مراکز کانون علاوه بر فضاسازی و تزیین مراکز، متناسب با جشن پیروزی انقلاب اسلامی، در راستای نکوداشت یاد و نام شهدای گرانقدر به غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های ایثارگران و بازدید از موزه دفاع مقدس شهرستان اردبیل اقدام خواهند کرد.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه فجر استان اردبیل ادامه داد: معرفی نوجوانان موفق در برنامه‌های رادیویی استان، اجرای مسابقه حضوری با دعوت از اعضای گروه سنی نوجوان در صدای مرکز اردبیل و استفاده از سرودهای انقلابی در تولید ویژه‌ برنامه‌های کودک از دیگر برنامه‌های اجرایی این کمیته است.

وی افزود: صدا و سیمای مرکز استان معرفی مساجد به‌ عنوان یکی از پایگاه‌های مهم در پیروزی انقلاب اسلامی، معرفی وقایع و اتفاقات دوران انقلاب به زبان کودکانه در برنامه «اوشاقلار سلام»، ویژه‌برنامه «پنجره» با تأکید بر رای نقش اولی‌ها، حضور نوجوانان در مسابقه با رویکرد انتخابات و دهه فجر با عنوان «بیرلیک یولی» و معرفی نوجوانان مبتکر و برگزیده مسابقات علمی را تولید و پخش خواهد کرد.

ملک‌زاده فرد خاطرنشان کرد: اداره کل بهزیستی استان اردبیل نیز با برگزاری جشن‌های یوم‌الله دهه فجر، برپایی جلسات آموزشی بازخوانی انقلاب اسلامی و معرفی شخصیت‌های این رویداد برای کودکان و نوجوانان زیرپوشش، مسابقات فرهنگی ورزشی از جمله نقاشی، خاطره‌نویسی فوتبال و تنیس روی میز را برگزار می‌کند.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۱۲ هزار عضو در مرکز و شهرستان‌های این استان فعال است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار