فرماندار تفت گفت: هدف از برگزاری مراسم‌های دهه فجر، ایجاد شور و نشاط در مردم است و با توجه به نزدیکی به انتخابات دهه فجر امسال رنگ و بوی انتخاباتی داشته باشد.
کد خبر: ۹۵۷۳۹۳۷
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، "علی دهقان نیری" در دومین جلسه ستاد بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر این شهرستان بیان داشت: باید با برنامه‌ریزی مناسب وقایع انقلاب با شیوه‌ای گویا و جذاب برای نسل نوجوان و جوان شهرستان تفت تبیین شود.

فرماندار شهرستان تفت بابیان مأموریت رسانه‌های معاند برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و همچنین کاهش مشارکت آنان در انتخابات، تصریح کرد: مراسم و برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری با پیوست انتخاباتی برگزار شود.

دهقان نیری با اشاره به انتخابات اسفندماه بیان کرد: دهه فجر امسال باید عطر و بوی انتخابات داشته باشد و مسئولین برنامه‌های پیش‌بینی‌شده را به‌گونه‌ای اجرا کنند که در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مؤثر باشد.

فرماندار تفت تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان، نسبت به فضاسازی ویژه دهه مبارک فجر و همچنین موضوع مهم انتخابات ۱۱ اسفند در فضا‌های شهری، روستایی وادارات اهتمام ویژه داشته باشند.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت اظهار داشت: هر یک اداره یک برنامه شاخص برای ایام دهه مبارک فجر پیش‌بینی نماید و با دعوت از کارشناسان سیاسی اهمیت حضور مردم در انتخابات برای مردم بیان شود.

ارسال نظرات