مدیرکل فرهنگ و ارشاد اردبیل:

آغاز جشنواره فیلم فجر/ ۱۶ فیلم در اردبیل اکران می‌شود

اردبیل - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور جشنواره فیلم فجر در استان اردبیل نیز از ۱۵ تا ۲۲ بهمن اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۹۲۹
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵

آغاز جشنواره فیلم فجر/ ۱۶ فیلم در اردبیل اکران می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، امیر رجبی ظهر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه از آغاز چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در اردبیل همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: ۱۶ فیلم جشنواره بین المللی فیلم فجر در ۳ سانس از ۱۶ تا ۲۲ بهمن ماه در سینماهای اردبیل اکران خواهد شد.

وی با بیان اینکه سینماهای انقلاب و قدس در اردبیل، میزبان این جشنواره خواهند بود، گفت: برگزاری جشنواره فیلم فجر در دهه فجر که عید ملی ایرانیان است، فرصتی مناسب فراهم آورده تا علاقه‌مندان به هنر هفتم بتوانند آثار برگزیده و منتخبی را به تماشا بنشینند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده تمامی مشکلات موجود بر سر راه اکران فیلم‌های فجر در اردبیل حل و فصل شد و علاقمندان به تماشای فیلم‌های دهه فجر می‌توانند بلیط را از سایت‌های معتبر از جمله گیشه، سینما تیکت، آی تیکت می‌توانند تهیه کنند.

رجبی به برگزاری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به مناسبت دهه فجر همزمان با تهران و دیگر استان‌ها در اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: بیش از ۸۰۰ اثر به جشنواره شعر فجر ارسال شده بود که ۱۲ بهمن ماه ۴۵ اثر تجسمی از ۱۰ هنرمند استان در رشته‌های نقاشی، حجم، عکاسی، سفالگری، نگارگری، نقاشی خط، کاریکاتور و خوشنویسی در سالن فدک در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به حماسه‌آفرینی مرزداران بیله‌سوار در شهریور ۱۳۲۰ سومین جشنواره تئاتر منطقه‌ای مرزداران در این شهرستان از ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه با نمایش آثاری از استان‌های اردبیل، قزوین، کرمانشاه، کردستان و مرند و ماهشهر برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: امسال برای این جشنواره ۴۹ اثر ارسال شده بود که به صورت منطقه‌ای و در ۲ بخش صحنه‌ای و خیابانی با هدف تقویت باورها و ارزش‌های دینی و مذهبی در دفاع از دین، میهن اسلامی همچنین تکریم رشادت‌ها و مجاهدت‌های مرزداران غیور و غیرتمند برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار