دعوت خانه ایثارگران از آحاد مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران از ایثارگران، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و هرکسی که سربلندی و افتخار ایران را در دل دارد، به حضور حماسی در انتخابات اسفند ماه دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۶۵
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

اکبر حیدریان، مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه: «هرکسی مخاطبی دارد و می‌تواند اثر بگذارد وظیفه دارد مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کند.» افزود: میزان شرکت در انتخابات یک پدیده و   شاخصی است که دشمن بر اساس برنامه ریزی می کند و هرچقدر میزان مشارکت مردم پرشور تر و پر رنگ تر باشد، دشمنان مایوس و نا امید تر می شوند . اما در مقابل هرچه میزان حضور مردم پای صندوق های رای کمتر باشد، آنان تصور می کنند که میزان رضایت مردم از مسئولان و نظام کاهش یافته و زمینه برای دخالت دشمنان بیشتر می شود.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: علی رغم تبلیغات گسترده مخالفان و معاندان نظام، و القاء عقب ماندگی در کشور، هر روز شاهد پیشرفت های بیشتری در حوزه های مختلف علمی، دانش بنیان ، حوزه نظامی و...  هستیم و  امروز در آستانه چهل و پنجمین  فجر انقلاب اسلامی، برای نخستین بار سه ماهواره ایرانی با ماهواره بر سیمرغ به صورت همزمان به فضا پرتاب شد که مانند یک بمب خبری موجب حیرت جهان شده است.

حیدریان، درپایان تاکید کرد: امروز آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس در باتلاقی گرفتار شده اند که هیچ راه فراری از آن ندارند و برای سرپوش گذاشتن بر   شکست ها و سرخوردگی های پی در پی  خود به دنبال ایجاد نا امنی در سایر کشورها هستند و اکنون انتخابات ایران را چاره کار برای انحراف اذهان مردم خود و سایر ملل جهان درخصوص جنایتها و ناکامی های خود می دانند.

حیدریان،  یادآور شد همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: «هرکسی مخاطبی دارد و می‌تواند اثر بگذارد وظیفه دارد مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کند.» خانه ایثارگران استان تهران نیز از خانواده بزرگ ایثارگران، بسیجیان و خانواده های معزز شهدا دعوت می کند ضمن حضور پرشور در این رویداد ملی، سایر هموطنان را به حضور حماسی در این انتخابات دعوت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار