به منظور خدمات رسانی به مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد، بسیج سازندگی سپاه فتح و موسسه عمران اجتماعی بسیج تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۹۵۷۳۶۷۲
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، مسئول قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: مؤسسه مسکن و عمران اجتماعی ذیل بنیاد تعاون بسیج در راستای حمایت از اقدامات محرومیت زدایی در مناطق استان در بخش های مختلف از جمله تأمین ماشین آلات، تهیه مصالح، طرح های عمرانی یک به یک پروژه های آبرسانی، حمایت از پروژه های جهادی و همچنین در حوادث غیرمترقبه از جمله سیل و زلزله حضور فعال و قابل قبولی در کنار بسیج سازندگی سپاه فتح داشته است.

سرهنگ پاسدار حسن رضایی، حضور مؤثر موسسه مسکن و عمران اجتماعی در زلزله شهر سی سخت را یکی از خدمات ارزنده و قابل قبول این مؤسسه عنوان کرد و افزود: در همین راستا و به منظورتداوم ارائه خدمات ارزنده به مناطق محروم استان تفاهم نامه جدیدی بین بسیج سازندگی سپاه فتح و موسسه مسکن عمران اجتماعی بسیج افزون بر یک میلیارد تومان جهت فعالیت های عمرانی و جهادی منعقد شده است.

وی با تقدیر از همکاری و تعامل مطلوب موسسه مسکن عمران اجتماعی بسیج ، ابراز امیدواری کرد ضمن تداوم این همکاری انعقاد این تفاهم نامه زمینه ساز ارائه خدمات بیش از پیش به جامعه هدف شود.

 

ارسال نظرات