سفر یک روزه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان به شهرستان خاش

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان به منظور دیدار و بررسی مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر به شهرستان خاش سفر کرد.
کد خبر: ۹۵۷۳۶۱۸
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، صبح امروز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در سفر خود به شهرستان خاش و با حضور در منازل، شهید اسماعیل شهنوازی و جانباز عبدالمالک شهنوازی با خانواده آنها دیدار و گفتگو کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

محمد ناظری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در این دیدار ها با بیان اینکه ایثارگری جوانان برومند موجبات پیروزی و سربلندی کشورعزیزمان را در هشت سال دفاع مقدس و حفظ و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته است، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا برای ما مسئولین بعنوان خادمین مردم موجبات قوت قلب است و عیادت از جانبازان، والدین شهدا و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی برای ما است.

وی در ادامه افزود: مسئولان، مردم و قشرهای مختلف باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده را به طور جدی در دستور کار خود داشته باشند.

گفتنی است دیدار با فرمانده سپاه پاسداران و جلسه شورای اداری در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران به این شهرستان بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار