خبرهای داغ:
مرادی خبر داد

برگزاری مراسم معنوی «اعتکاف تمدن‌ساز» در روستای سيمين بهار

همدان- فرمانده پایگاه بسیج زینب کبری (س) روستای سیمین گفت: مراسم معنوی اعتکاف با عنوان «اعتکاف تمدن‌ساز» با حضور ۳۶ نفر از بانوان و دختران بسیجی در روستای سيمين بهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۵۹۹
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

سمیه مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار، با بیان اینکه یکی از رویش‌ها و برکات انقلاب اسلامی، مراسم اعتکاف و حضور نوجوانان و جوانان در این مراسم است، اظهار کرد: اعتکاف اثرات تربیتی زیادی در بحث فردی و اجتماعی دانش‌آموزان برجای می‌گذارد.

وی افزود: مراسم معنوی اعتکاف با عنوان «اعتکاف تمدن‌ساز» با حضور ۳۶ نفری بانوان بسیجی و دانش‌آموزان دختر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) به همت پایگاه زینب کبری(س) و هیئت امنا مسجد برگزار شد.

فرمانده پایگاه بسیج زینب کبری (س) روستای سیمین ادامه داد: خوشبختانه امسال بیش از ۲۰ نفر از معتکفین که بیشتر دانش‌آموزان و دانشجویان بودند در این مراسم شرکت کردند که به نسبت سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی همچنین برنامه‌های حلقه‌های معرفتی با موضوع مهدویت و احکام، نشست بصیرتی با حضور حجت‌الاسلام کرمی مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان بهار و تجلیل از کوچکترین و بزرگترین نفر معتکفین، مراسم شب وفات حضرت زینب (س) باحضور مداح اهل بیت(ع) و سخنرانی، مراسم اعمال ام داوود و... را از برنامه‌های اجرا شده در این سه روز عنوان کرد.

مرادی با اشاره به اینکه در این اردوی سه روزه مراسم‌های معنوی خوبی برگزار شد، افزود: ختم کامل قرآن کریم، ختم صلوات، اقامه نمازشب و نماز جعفرطیار، زیارت عاشورا و حدیث کسا از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار