رییس کمیته امداد منطقه ۲ اردبیل:

۷۲۰ مددجو خودکفا شدند

اردبیل- رییس کمیته امداد منطقه ۲ اردبیل گفت: ۷۲۰ مددجوی کمیته امداد منطقه ۲ اردبیل خودکفا شدند.
کد خبر: ۹۵۷۳۵۶۵
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

۷۲۰ مددجو خودکفا شدند

اکبر عزیزیان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: این مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغالزا و کسب درآمد مکفی از چرخه حمایت کمیته امداد به ویژه پرداخت مستمری خارج شدند.

وی تصریح کرد: این مددجویان از محل منابع امداد و بانک با دریافت ۷۹۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اشتغال مناسب و پایداری پیدا کردند.

رییس کمیته امداد منطقه ۲ اردبیل به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای جامعه هدف اشاره کرد و گفت: ۵۱۱ نفر از مددجویان منطقه ۲ اردبیل با همراهی مربیان کمیته امداد از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شدند.

عزیزیان افزود: ۴۹ نفر در ۱۰ ماهه امسال در مسیر کاریابی وارد چرخه اشتغال شدند.

وی تعداد دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد را سه هزار و ۴۱۲ نفر اعلام کرد و افزود: ۱۶۸ دانشجو نیز در منطقه ۲ کمیته امداد از خدمات این نهاد انقلابی بهره‌مند هستند.

عزیزیان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۲۰۶ نفر در ۱۰ ماهه امسال از اردوهای آموزشی – تربیتی و زیارتی بهره‌مند شدند.

وی افراد بهره‌مند از خدمات مشاوره و راهنمایی را سه هزار و ۵۷ نفر دانست و اضافه کرد: افراد بهره‌مند از خدمات آموزش خانواده در کمیته امداد منطقه ۲، یک‌هزار و ۱۵ نفر هستند.

عزیزیان بیان کرد: در قالب کانون‌های فرهنگی ۷۰۵ نفر بهره‌مند از خدمات ارائه شده‌اند که در مجموع در ۱۰ ماهه امسال در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، مشاوره‌ای و هنری اقدامات مثبت و مؤثری به ثبت رسیده است.

رییس کمیته امداد منطقه ۲ اردبیل مجموع هزینه‌های فرهنگی کمیته امداد منطقه ۲ اردبیل را در ۱۰ ماهه امسال هفت میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال اعلام کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار