نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازنشستگان سپاه از سرمایه های کشور هستند و باید از تجربیات و ظرفیت بالای آنها در حوزه های فرهنگی، نظامی، اجتماعی، اقتصادی و سایر بخش ها استفاده شود.
کد خبر: ۹۵۷۳۴۴۶
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، صبح امروز حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح به همراه سرهنگ پاسدار سید زریر صالحی مدیر کانون و امور وابستگان سپاه فتح و جمعی از پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه فتح به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) با آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار کردند.

آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از خدمات بازنشستگان سپاه فتح در طول دوران مسئولیت شان تقدیر کرد و گفت: این افراد سالها زحمت کشیده اند و هرجایی که به آنها خدمات رسانی شود ارزشمند است.

حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان نیز در این نشست به برخی از ویژگی های شخصیتی امام علی (ع) اشاره کرد و گفت همه باید تلاش کنیم که روهرو راستین این امام همام و ائمه اطهار (ع) باشیم. 

مدیر کانون و امور وابستگان سپاه فتح  هم گزارشی کوتاه از فعالیت های این کانون ارایه داد و گفت: بازنشستگان سپاه فتح امروز به نمایندگی از دو هزار و 600 وابسته سپاه با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرده اند.

سرهنگ پاسدار سید زریر صالحی افزود: در سطح استان یک ستاد مرکزی در یاسوج برای ارایه خدمت به بازنشستگان وجود دارد و در شهرستان های گچساران و کهگیلویه دو شعبه داریم که سایر شهرستان های استان را پوشش می دهند.

وی بیان کرد: از طریق کانون مرکز استان و شعب شهرستانی به بازنشستگان (وابستگان) سپاه فتح خدمات معیشتی، سفرهای زیارتی ارایه خواهد شد و در طول سال نیز از این عزیزان سرکشی می شود.

در این نشست بازنشستگان (وابستگان) سپاه فتح به بیان برخی مسائل و مشکلات استان را با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در میان گذاشتند و خواستار پیگیری شدند.

بازنشستگان سپاه از سرمایه های کشور هستندبازنشستگان سپاه از سرمایه های کشور هستندبازنشستگان سپاه از سرمایه های کشور هستندبازنشستگان سپاه از سرمایه های کشور هستندبازنشستگان سپاه از سرمایه های کشور هستندبازنشستگان سپاه از سرمایه های کشور هستندبازنشستگان سپاه از سرمایه های کشور هستندبازنشستگان سپاه از سرمایه های کشور هستندبازنشستگان سپاه از سرمایه های کشور هستندبازنشستگان سپاه از سرمایه های کشور هستند

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار