معاونت عملیات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق گفت: جهت تامین امنیت مساجد برادر و خواهر توسط بسیجیان با هماهنگی و همکاری اداره تبلیغات اسلامی و بسیج شهرستان تمهیدات لازم صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۷۳۳۵۲
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ سرگرد دهقان در گفت و گوی اختصاصی؛ از برگزاری مراسم اعتکاف در تعدادی از مساجد شهرستان و برقرای امنیت توسط بسیجیان اظهار کرد: با هماهنگی و همکاری اداره تبلیغات اسلامی، امنیت مساجد برادران توسط بسیجیان حاضر در مراسم اعتکاف تامین شده است.

وی افزود: مساجد خواهران که شامل ۵ مسجد با حضور بیش از ۵۰۰ معتکف می‌باشد؛ با استقرار ۵ تیم گشت خودرویی در محل اطراف مساجد، امنیت معتکفین خواهر نیز توسط بسیجیان فراهم گردید.

معاونت عملیات ناحیه با بیان اینکه ایام اعتکاف رسالت دستگاه‌های امنیتی را جهت برقراری نظم و امنیت سنگین‌تر می‌نماید، ادامه داد: به منظور فراهم آوری فضای آرام برای معتکفان بصورت میانگین هر شب تعداد ۵۰ نفر بسیجی حضور یافته؛ تا این مراسم معنوی در یک فضای مطلوب برگزار شود.

سرگرد دهقان بیان کرد: این ماموریت با مدیریت واحدعملیات حوزه‌های مقاومت توسط بسیجیان حوزه محمد رسول الله (ص) و حوزه شهید قدوسی (ره) اجرایی شده است.
الهام نصیرزاده

ارسال نظرات
آخرین اخبار