خبرهای داغ:

حضور نماینده ولی فقیه استان خوزستان در بین معتکفین دانش آموزی رامهرمز

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در دومین روز از اعتکاف در جمع معتکفان ویژه برادران در مسجد امام خمینی‌(ره) رامهرمز حضور یافت و با آنها گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۷۳۳۳۴
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در دومین روز از اعتکاف با دانش آموزان معتکف رامهرمزی دیدار و گفتگو کرد. 

 

وی با اشاره به اینکه اعتکاف عبادتی برای پرورش جسم و جان آدمی است گفت: معتکفان امسال برای حضور در این مراسم معنوی با توجه به ایام تعطیلات، نه های زیادی به مادیات گفتند که بسیار ارزشمند است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان اظهار‌داشت: خداوند وقتی به آدم توفیقی می‌دهد که در عبادت بزرگی مثل اعتکاف حضور پیدا کند، باید بتواند بهره‌های زیادی از آن عبادت ببرد. 

 

وی سعی در مراقبه، تهذیب نفس و احترام به حقوق دیگران را از نشانه‌های معتکف واقعی برشمرد و افزود: ثمرات اعتکاف باید در تمام ایام سال حفظ شود و معتکف را از تضییع حقوق دیگران، غیبت، رفتار ناپسند و دور از اخلاق اسلامی بازدارد.

 

حجت الاسلام موسوی فرد افزود: آمادگی برای ورود به ماه مبارک شعبان و رمضان و زدودن زنگار گناه از قلب از برکات اعتکاف است.

 

ایشان با ابراز خرسندی از حضور پرشور جوانان و نوجوانان در آئین معنوی اعتکاف گفت: برنامه‌های تربیتی در راستای تقویت دینی و بصیرت افزایی جوانان در اعتکاف باید به خوبی و با کیفیت عالی اجرا شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار