با حضور مدیران و معاونین دفتر مرکزی بسیج اساتید استان زنجان صورت گرفت:
نشست تعامل با مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با حضور مدیران کانون و اساتید دانشگاه های شهر زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۲۹۸
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دفتر مرکزی بسیج اساتید استان زنجان نشست تعامل با مدیر کل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با حضور مدیران کانون‌ها و  اساتید دانشگاه های زنجان برگزار کرد.

این دیدار در اتاق جلسات اداره ارشاد استان  زنجان و به ریاست علی اصغر حاج علی اکبری برگزار شد.

در ابتدای این دیدار جانشین بسیج اساتید استان ضمن تبریک حلول ماه رجب و مناسبت‌های پیش رو  وتقدیر از  حضور اساتید و مدیران کانون‌ها به بیان ضرورت توجه ویژه به مقوله فرهنگ و اهمیت استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه‌ها در احصای راهکارهای عملیاتی حل مسائل فرهنگی استان و همچنین تشکیل هیئت اندیشه ورز با حضور اساتید و سایر اقشار مختلف هنرمندان و اهل فرهنگ تاکید کرد.

در ادامه جلسه اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود و همچنین اعلام آمادگی برای مساعدت در اجرای ماموریت‌های اداره فرهنگ و ارشاد استان پرداختند.

ضرورت مشارکت در پژوهش‌های مورد نیاز، احصای نیازمندی‌های اداره ارشاد، اهمیت پرداختن به مقوله نماز و عفاف، اهمیت استفاده از نظرات اساتید، فرهنگ‌سازی از سنین پایین و استفاده از ظرفیت معلمین و مدارس در این زمینه ازجمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

در پایان جلسه حاج علی اکبری ضمن تشکر و قدردانی از حضور اساتید خواستار همکاری و استفاده از نظرات و پژوهش‌های اساتید در زمینه فرهنگ و هنر شد. 

.


انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار