سرهنگ آزادی نژاد: انتخابات نشان‌دهنده‌ی حضور مردم در صحنه است. یعنی نظام جمهوری اسلامی پشتوانه‌ی مردمی دارد یعنی هیچ چیزی، هیچ ابزار قدرتی به اندازه‌ی حضور مردم، قدرت‌افزا برای کشور نیست.
کد خبر: ۹۵۷۳۰۸۸
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ فرمانده ناحیه شهید منتظرقائم در مسجد و حسینیه سید الشهداء نصرت آباد ضمن تبریک ولادت حضرت علی علیه السلام گفت: آنچه از امیرالمؤمنین می‌بینیم، این‌هاست: شجاعت، عبادت، جوانمردی، پایبندی او به امر و نهی الهی، جهاد، ایثار و از خودگذشتگی، زمان‌شناسی، انسان‌شناسی، رحم و مروت و رقت قلب او نسبت به ضعفا، بی‌باکی او در مقابل گردن‌کشان و سرکشان و مستبدان، اصرار و پافشاری او بر عدالت بین مردم، دشمنی او با ظلم و جور است.
این‌ها ظواهر این اقیانوس ژرف و عمیق است که همه ما باید در مسیر اهل بیت حرکت نماییم.
وی در ادامه به انتخابات این رویداد سرنوشت ساز کشور اشاره کرد و گفت: قطعاً سرنوشت کشور در یک برهه‌ی زمانی در همه‌ی زمینه‌ها وابسته‌ی به عملی است که شما مردم ایران ان‌شاءالله انجام خواهید داد یعنی همه با حضور خودمان، با رأی خودمان، در واقع سرنوشت کشور را در همه‌ی مسائل عمده رقم می زنیم.
فرمانده ناحیه شهید منتظرقائم اشاره کرد کار بزرگ مردم حضور حداکثری یعنی اصل مشارکت خواهد بود که امیدواریم خدای متعال همه‌ی دل‌های ما و دل‌های ملّت ایران را هدایت کند تا بتوانیم به بهترین وجهی در این عرصه ظاهر شویم.
وی در پایان گفت به کوری چشم دشمنان انقلاب در طول سال‌های متمادی، همه‌ی انتخابات‌ها به موقع انجام گرفته؛ نه تعطیل شده، نه یک روز عقب افتاده؛ مردم در پای صندوق‌ها حاضر شدند و رأی دادند. البتّه تبلیغات سوء آن‌ها وجود داشته؛ از مدّتی قبل از انتخابات تا بعد از انتخابات این تبلیغات همیشه ادامه داشته. شاید در هیچ نقطه‌ای از عالم نتوانیم کشوری را پیدا کنیم که انتخاباتش این همه مورد تهاجم دشمنان قرار داشته باشد.
مهم‌ترین نکته این است که انتخابات نشان‌دهنده‌ی حضور مردم در صحنه است. یعنی نظام جمهوری اسلامی پشتوانه‌ی مردمی دارد. این، در اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و اقتدار کشور تأثیر بی‌نظیری دارد؛ یعنی هیچ چیزی، هیچ ابزار قدرتی به اندازه‌ی حضور مردم، قدرت‌افزا برای کشور نیست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار