فرماندار چرداول؛

راه‌اندازی دستگاه «ام. آر. آی» مهم‌ترین مطالبه مردم چرداول است

فرماندار چرداول گفت: راه‌اندازی دستگاه «ام. آر. آی و سی. تی. اسکن» مهم‌ترین مطالبه مردم چرداول است.
کد خبر: ۹۵۷۳۰۴۹
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی محمدی شامگاه پنجشنبه در بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه معاونین دانشگاه در خصوص نیازمندی‌های حوزه سلامت این شهرستان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات کارکنان بهداشت و درمان استان ایلام بیان کرد: تلاش و پیگیری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان یکی از مولفه‌های مهم و تأثیرگذار در ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرستان است و با همکاری همه بخش‌ها شاهد ارتقای خدمات حوزه سلامت باشیم.

 

 فرماندار چرداول با اشاره به نیاز شهرستان چرداول به دستگاه‌های ام. ار. آی و سی. تی اسکن گفت: بیمارستان امام علی (ع) در بحث درمانی در قسمت‌های مختلف ازجمله پزشک عمومی، آزمایشگاهی، داروخانه، سونوگرافی دیالیز، جراحی وب ستری در تمام بخش‌ها به سه شهرستان هلیلان، چرداول و سیروان خدمات درمانی ارائه می‌کند و از جهت تأمین اعتبار باید از سوی شهرستان چرداول تأمین گردد که بار هزینه و تأمین منابع بر دوش شهرستان چرداول است.

 

 وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی باید تازمان احداث بیمارستان شهرستان‌های هم‌جوار نسبت به تأمین اعتبار بیشتر و تجهیز این بیمارستان به امکانات پزشکی روز از جمله دستگاه «ام. آر. آی و سی. تی. اسکن» که نیاز مردم این شهرستان‌ها است همکاری و اقدام کند.

 

محمدی در خصوص موافقت یکی از خیرین کشور برای خرید یک دستگاه ام. آر. آی گفت: در تیرماه امسال با پیگیری انجام شده جلسه‌ای با یکی از خیرین کشور در محل فرمانداری برگزار و با مشخص‌شدن نوع دستگاه ام. آر. آی از سوی خیر موافقت شد که هزینه خرید آن پرداخت و بعد از موافقت خیر مراحل اجرایی آن برای پیگیری و خرید این دستگاه به دانشگاه علوم پزشکی محول شد که متأسفانه از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان برای تحویل و راه‌اندازی این دستگاه در بیمارستان سرابله تاکنون اقدامی جدی صورت نگرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار