خبرهای داغ:

جشن ولادت امیر مومنان علی (علیه سلام) در روستاهای بخش مرکزی شهرستان باوی

بمناسبت میلاد امام اول شیعیان، اسد الله الغالب حضرت علی ابن ابیطالب (ع) در روستای چم العبید مدرسه هاجر و شهید آتشیان از توابع بخش مرکزی شهرستان باوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۰۳۵
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج باوی :این مراسم با همت مدیریت آموزشگاه و دهیار روستا و حوزه مشترک بسیج دانش آموزی شهرستان باوی که با حضور فرمانده بسیج دانش آموزی، ریاست  اداره آموزش و پرورش، جانشین نیروی انتظامی شهرستان باوی،مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانده کلانتری مسیر تصفیه و عنافچه و اهالی محترم روستا و اجرای مداح اهل البیت مجاهد نیسی و گروه نمایش برگزار گردید.

                    

فرمانده بسیج دانش آموزی باوی در این مراسم گفت؛ یکی از فضیلتهایی که خداوند متعال به هیچ انسانی از اولین روز ساخت خانه کعبه و تا آخرین روز قیامت عطا نکرده ولی به امیر المومنین علی ابن ابیطالب(ع) این فضیلت را دادن متولد شدن این امام بزرگوار در خانه کعبه بود. و ایشان بر حجاب دختران تاکیدات داشتن چرا که حجاب نشانه واقعی یک بانوی شیعه می باشد و به فرموده ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) اطاعت مؤمنان حقیقی از اوامر و سلوک بر مدار زندگی آن حضرت (امام علی(ع) امری واجب است.

 

فرمانده بسیج دانش آموزی افزود: ادامه چنین جشن های شاد تا پایان ماه بهمن در ۹ روستای بخش مرکزی و ۴ روستای بخش ویس و شیبان خبر دادند.

 

در پایان مراسم به کلیه دانش آموزان حاضر هدیه اعطا گردید و از پدران حاضر تقدیر و تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار