اعتکاف در شهرستان کوهبنان:

اعتکاف فرصتی مناسب برای جهاد تبیین ، بصیرت افزایی

فرماندار کوهبنان اعتکاف را فرصتی مغتنم برای خودسازی و تقرب به خدا دانست
کد خبر: ۹۵۷۳۰۲۴
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳


به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  مجید توکلی در این مراسم ، اعتکاف را فرصتی مغتنم برای خودسازی و تقرب به خدا دانست و گفت: مراسم معنوی اعتکاف فرصتی مناسب برای جهاد تبیین ، بصیرت افزایی و ارتقای معرفت است.
 فرماندار کوهبنان از استقبال پرشور جوانان و نوجوانان در مراسم معنوی اعتکاف تقدیر نمود و افزود : حضور گسترده جوانان و نوجوانان در این مراسم بیانگر اعتقادات عمیق آنان و از نکات ارزشمند برگزاری این سنت حسنه است لذا باید از ظرفیت عظیم و معنوی اعتکاف بیشتر استفاده شود.

وی بيان داشت: دعای معتكفين عزيز در حق خود و دیگران موجب نزديكتر شدن قلوب ملت و مسئولين خواهد شد و اتحاد و انسجام ملی را پررنگ خواهد نمود.

توکلی خطاب به جوانان و نوجوانان معتکف ادامه داد: جا دارد در مراسم اعتکاف یاد و خاطره سردار دلها و شهیدان همیشه جاوید را گرامی بدارید و با انتخاب یکی از شهیدان پیوند اخوت و دوستی با او ببنیدید که همواره در کنار ولایت و رهبری مدافع ارزش های اصیل اسلام و انقلاب خواهید بود.

فرماندار کوهبنان وحدت را يكی از نيازهای مهم و اساسی جامعه عنوان کرد و گفت: هرچه اتحاد و انسجام ملی بيشتر شود خير و بركت آن به ملت برمی گردد و مشكلات حوزه های اقتصادی در جامعه برطرف خواهد شد.

وی تاکید کرد: در اسفند ماه سال جاری یکی از مهم ترین و حساس ترین انتخابات را پیش روی داریم در حالی که دشمنان و بدخواهان از ماه ها پیش همواره بر طبل ناامیدی و سیاه نمایی می کوبند اما حضور گسترده و حداکثری مردم توطئه های آنان را نقش بر آب خواهد کرد.
توکلی با استناد به منویات مقام معظم رهبری بیان داشت: همگان وظیفه دارند که دوستان و مخاطبین خود را به شرکت در این آزمون بزرگ تشویق و دعوت کنند تا برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم افزوده شود.
وی در پایان از امام جمعه، فرمانده و جانشین ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی، دفتر امام جمعه، روسای ادارات آموزش و پرورش ، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اوقاف و امور خیریه،  هیئت امنای مساجد کوهبنان و طغرالجرد، پایگاه های مقاومت بسیج و خبرنگاران که زمینه حضور گسترده جوانان و نوجوانان در مراسم معنوی اعتکاف را فراهم نمودند تقدیر نمود

ارسال نظرات
آخرین اخبار