خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان گنبد کاووس :

انتخابات حق مسلمین جهت اداره امور اجتماعی حکومتشان می باشد/ مکر دشمنان دورکردن نوجوانان از مبانی ارزشمندی چون خانواده و معنویت است

سرهنگ پاسدار سید علی حسینی گفت: اعمال عبادی چون اعتکاف بهترین زمینه است که دختران ما در خلوت با خدای متعال بتوانند به آیات الهی دل بدهند و در احکام الهی تدبر کنند تا با اعتقادی راسخ از اعتکاف خارج شوند.
کد خبر: ۹۵۷۲۹۵۵
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

انتخابات حق مسلمین جهت اداره امور اجتماعی حکومتشان می باشد/ مکر دشمنان دورکردن نوجوانان از مبانی ارزشمندی چون خانواده و معنویت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس در جمع معتکفین دختر مساجد محمدرسول الله صل الله علیه وآله و پنج تن گفت: دشمنان اسلام می خواهند ذهن نوجوانان ما را دچار انحراف کنند و مبانی اسلامی چون حجاب را به جمهوری اسلامی ربط دهند در حالی که قانون جهت اجرای حکم شرعی خدای متعال است.

وی افزود : اعمال عبادی چون اعتکاف بهترین زمینه است که دختران ما در خلوت با خدای متعال بتوانند به آیات الهی دل بدهند و در احکام الهی تدبر کنند تا با اعتقادی راسخ از اعتکاف خارج شوند.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه گنبدکاووس خاطرنشان کرد : اعتکاف یک عمل فردی اسلام است و انتخابات حق مسلمین جهت اداره امور اجتماعی حکومتشان می باشد. آنچه امروز مورد هجمه مستکبرین قرار گرفته غافل کردن مردم از این مسلمات حقوقی ملت و سرگرم کردن به امور حاشیه ای دیگر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار