اعزام ۲۶۶ دانش‌آموز دشتی به یادمان مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی از اعزام ۲۶۶دانش‌آموز پسر از این شهرستان به اردوی راهیان نور دانش‌آموزی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۲۹۴۲
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

اعزام ۲۶۶ دانش‌آموز دشتی به یادمان مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، آیین اعزام اردوی دانش آموزی راهیان نور شهرستان دشتی با چنام شهدای دانش آموز شهرستان با حضور سرهنگ زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا (ع)،حجت الاسلام زاهد دوست امام جمعه شهرستان ، مهندس قائدی معاون سیاسی فرماندار شهرستان ،دکتر شریف نژاد مدیر آموزش و پرورش و جمعی از فرماندهان و مدیران این ناحیه مقاومت برگزار شد.

سرهنگ زارعی تبار در این آیین اظهار کرد: در این اردو که  ۲۶۶ دانش آموز در قالب ۷ اتوبوس به مدت ۳ روز برگزار می‌شود دانش‌آموزان از یادمان مناطق عملیاتی در اروند، ذوالفقاریه و شلمچه و موزه دفاع مقدس و اردوگاه شهید باکری آبادان بازدید می‌کنند.

وی افزود: اعزام ۲۰۰ دانش آموز دختر این شهرستان به اردوی راهیان نور دانش‌آموزی نیز در تاریخ ۱۶ آبان امسال به مدّت ۳ روز انجام شد.

این مقام مسئول یادآور شد: حضور راوی و روحانی در هر اتوبوس و توزیع بسته‌های فرهنگی از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی است که قرار است در این اردو انجام شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار