در چلیچه برپا شد:

جشن میلاد مولود کعبه و اهداءفرش دستباف به عتبات

همزمان با سیزدهم رجب و آغاز ایام البیض (اعتکاف) جشن میلاد حضرت امام علی علیه السلام درچلیچه برگزار شد، در این آیین بانوان قالی باف دو تخته فرش دستباف برای توسعه عتبات اهداء کردند.
کد خبر: ۹۵۷۲۹۲۳
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، با استناد به آیات و روایات اظهار داشت: کل متاع دنیا قلیل و حکمت کثیر تعبیر شده است، حضرت علی علیه السلام درب حکمت نبوی است و بر اساس معارف اسلامی و قرآنی، ائمه اطهار علیهم السلام وسایل فیض عالم هستند.

سرهنگ پاسدار علیرضا عربی فر،افزود: میلاد مبارک امیر مومنان حضرت علی علیه السلام و روز پدر در تقویم انقلاب اسلامی فرصتی برای قدردانی و تجلیل از اسطوره های تلاش و مهربانی و بوسه زدن بر دستان مبارک پدرانمان است.

وی،در پایان گفت:جهاد حضرت علی علیه السلام، اسلام ناب را نجات داد و باید بدانیم که محبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام کیمیا است و انسان را به حب الهی می‌رساند. بدون شک پدر کوهی از اعتماد و پشتیبانی برای فرزندان است، پست و مقام اهمیت چندانی ندارد و نقش پدر و بودن در کنار فرزند اهمیت بالاتری دارد، بودنشان را قدر بدانیم.

شایان ذکر است: در این جشن بانوان قالی باف چلیچه ای دو تخته فرش دستباف برای توسعه عتبات عالیات اهداء کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار