خبرهای داغ:

دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات مصداق بارز «جهاد تبیین» است

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات، جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۵۷۲۸۱۱
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن اشاره به اهمیت پرداختن و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای  اظهار کرد: جامعه پردازی و جامعه سازی مرحله چهارم از پنج گام رسیدن به تمدن نوین اسلامی جهانی است که با طلوع خورشید عظمای ولایت محقق می‌شود.

وی افزود:  قطعاً جامعه‌ای در تراز انقلاب اسلامی است که مردم در آن نقش مؤثری داشته باشند و به جمله ما می‌توانیم اعتقاد داشته باشند در این مسیر حرکت کنند و نه فقط دعا برای موفقیت داشته باشند.

وی بیان کرد: نشانه جامعه ولایی، جامعه‌ای پویا و فعال است که به دنبال اجرای دستورات دین مبین اسلام و سبک زندگی اسلامی – ایرانی است و این مصداق کامل جامعه پردازی است و باید گفت لازمه آن این است که مردم در آن نقش داشته باشند و برای اداره کشور و آینده آن مشارکت کنند و تصمیم بگیرند.

موسوی با اشاره به نقش مردم در انتخابات گفت: انتخابات 2 مجلس اساسی و مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم که به نظر بنده از یک سوی انتخابات خبرگان رهبری به دلیل نظارت مستقیم بر عملکرد رهبری و انتخاب رهبر در زمان مورد نظر، اهمیت بالایی دارد و از سویی برای برطرف کردن موانع و مشکلات کشور هم به مجلسی قوی نیازداریم.

وی تصریح کرد: مجلس قوی دو رکن اساسی دارد رکن کمی و رکن کیفی. در رکن کمی حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی مهم است که نماینده هر چه با تعداد آرای بیشتری به مجلس راه یابد، قوی‌تر و با پشتوانه قوی می‌تواند کار کند، و در رکن حضور کیفی متخصص بودن و دلسوز بودن آن فردی که ما به او رأی می‌دهیم مهم است؛ چرا که انشالله این مجلس قوی و متخصص قرار است برای کشور تصمیم گیری کند و ریل گذاری کند.

موسوی گفت: از اهمیت مجلس شورای اسلامی همین کلام رهبری کافیست که فرمودند« شاید تصمیمات شما در مجلس روی 40 سال آینده کشور اثر گذار باشد»؛ لذا امروز یکی از نمونه‌های جهاد تبیین، جهاد کردن برای تبیین و دعوت از مردم برای حضور در انتخابات پیش رو و حضور حداکثری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار