حجت السلام والمسلمین محمدی امام جمعه نظرآباد خطبه‌ای مبنی بر ماه رجب، شهادت حضرت زینب (س) و دستاورد‌های انقلاب اسلامی بیان کرد.
کد خبر: ۹۵۷۲۷۹۷
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، متن خطبه حجت السلام والمسلمین محمدی امام جمعه نظرآباد، مبنی بر ماه رجب، شهادت حضرت زینب (س) و دستاورد‌های انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
انقلاب اسلامی ایران نماد روشن پیروزی حق بر باطل است
حماسه‌ی زینب کبری (س) مکمّل حماسه‌ی عاشورا است.
انقلاب اسلامی ایران، نماد روشن پیروزی حق بر باطل است.
تصویرسازی دروغین از واقعیت‌های دوران سیاه پهلوی در ذهن نسل جوان که خفقان و شرایط سخت آن دوران را از نزدیک لمس نکرده یکی از اصلی‌ترین کار‌های بزک‌کنندگان پهلوی است.       
ازجمله‌ى خصوصیّات مهمّ رژیم طاغوت بى‌اعتنائى به مردم بود، اما امروز رهبر عزیزمان می‌فرماید: «ما مسئولان نوکر و خدمتگزار مردم هستیم. اعتبار و آبروی ما به این است. اسلام این را برای ما معیّن کرده است. ما حقّی به گردن مردم نداریم؛ مردم به گردن ما حق دارند»                                           

آیا می‌توان درصد پیشرفت ایران از زمانی که حق تعویض روغن یک هواپیما را نداشت تا زمانی که توانست موشک هایپرسونیک را بسازد، تخمین زد؟          

ماهواره ثریا متعلق به سازمان فضائی ایران توسط ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ نیروی هوافضای سپاه به فضا پرتاب شد این معنای است.
امروزه ترور جسم‌ها یکسوی ماجراست و باید ترور ذهن‌ها را نیز مورد توجه قرار داد. آیا می‌توان منکر این شد که به طور شبانه‌روز ترکش و ساچمه بمب‌های رسانه‌ای دشمن ذهن و روح نوجوانان و جوانان ما را هدف می‌گیرد؟
باتوجه به اینکه در دوره فعلی انتخابات اقدامات خوبی از سوی نظام برای معرفی نامزد‌ها صورت گرفته است، اما زمان حدود یک هفته‌ای تبلیغات کم است که امیدوارم این قانون در مجلس بعدی اصلاح شود.
از اقدام انقلابی و ارزشمند فرماندار نظرآباد در برخورد قاطع با مدیر یکی از ادارات به دلیل عدم رعایت ضوابط و بی‌توجهی به قانون و شاخص‌های عفاف و حجاب صمیمانه تشکر می‌کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها