خبرهای داغ:

برنامه‌های دهه فجر امسال باید با رویکرد انتخابات و مشارکت حداکثری برگزار شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال باید با رویکرد انتخابات و مشارکت حداکثری برگزار شود، بیان دستاوردها به منظور افزایش شور و نشاط در جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر ضروری است.
کد خبر: ۹۵۷۲۶۱۸
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، روز گذشته سرهنگ حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون با سران عشایر طایفه معاوی در روستای طرفایه از توابع این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون با اشاره به انتخابات پیش رو و سابقه مشارکت فعال مردم در این رویداد مهم سیاسی گفت: بر اهمیت حضور ، مشارکت اقوام و شور و نشاط سیاسی در مدیریت کشور با همکاری همه اقوام شهرستان کارون تاکید کرد.

وی افزود: امید است امسال نیز همانند دوره‌های گذشته حماسه‌ بزرگ مشارکت همگانی و پرشور در انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی خلق شود.

سرهنگ پاسدار حمدی صخری خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تبلیغ ناکارآمدی و عدم توانمندی انقلاب اسلامی است و باید در مواجهه با این شبهات دشمنان و بد خواهان‌ انقلاب ویژگی‌های انقلاب و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را برای مردم تبیین کنیم.

وی با اشاره به اینکه مکلف هستیم برنامه‌های دهه فجر را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم، اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال باید با رویکرد انتخابات و مشارکت حداکثری برگزار شود، بیان دستاوردها به منظور افزایش شور و نشاط در جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر ضروری است.

در پایان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون از شیخ عشیره معاوی بابت برگزاری مراسم باشکوه سران عشایر تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار