مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان اردبیل

جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» در اردبیل برگزار می‌شود

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان اردبیل از برگزاری پنجمین جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» استان اردبیل خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا 22 بهمن آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۹۵۷۲۶۰۸
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، از برگزاری پنجمین جشنواره ره‌آورد سرزمین نور استان اردبیل در نوزدهم اسفندماه سال‌جاری خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا 22 بهمن آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه استان اردبیل به موضوعات جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» اشاره کرد و گفت: متن ادبی، دل‌نوشته، داستان، نقاشی، پویانمایی، عکس، شعر، خاطره، فضای مجازی، نرم‌افزار، پوستر، تحقیق و پژوهش، کلیپ  و نماهنگ از جمله موضوعات این جشنواره فرهنگی و هنری است.

وی به اهداف این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: ثبت هنری و ماندگار نمودن آثار فرهنگی، معنوی، ادبی و هنری زائران راهیان‌نور در کنار کشف نخبگان و استعدادهای برتر در موضوعات جشنواره و توانمند‌سازی آنها از جمله اهداف جشنواره ره‌آورد سرزمین‌نور است.

 زارعی با بیان اینکه در این جشنواره از راویان، روحانیون و خادمین و دست‌اندرکاران راهیان‌نور نیز تجلیل خواهد شد، گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در پیام رسان ایتا  به نشانی الکترونیکی  https://eitaa.com/urdoyiardabil و  کانال سازمان بسیج دانش‌آموزی در  شبکه شاد ارسال کنند.

 مسئول سازمان اردویی ، راهیان نور و گردشگری سپاه استان اردبیل  خاطرنشان کرد: آثار فاخر و ماندگار این جشنواره همچون سنوات قبل  ضمن معرفی به جشنواره ملی در قالب کات نیز منتشر خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار