زنجان - رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه هم اکنون بارش برف و باران در تمامی جاده های استان جریان دارد، گفت: تردد در مسیر زنجان به طارم به دلیل بارش برف، مه گرفتگی و کاهش دید افقی فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
کد خبر: ۹۵۷۲۵۹۱
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

تردد در جاده زنجان به طارم با زنجیر چرخ امکانپذیر است

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛محمد محمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون در تمامی جاده های استان بارش باران و در شهرستان طارم، بارش برف گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه هم استانی ها برای تردد در جاده های کوهستانی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند، اضافه کرد: در زمان حاضر مه غلیظی، جاده های کوهستانی از قبیل زنجان به بیجار و زنجان به ماهنشان را فراگرفته است.

 

این مسوول ادامه داد: بارش باران نیز در آزادراه های زنجان به تبریز و زنجان به قزوین آغاز شده است و طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تا عصر امروز تداوم دارد.

 

وی تاکید کرد: با توجه به مه گرفتگی آزادراه زنجان به قزوین به تمامی رانندگان توصیه می شود با رعایت تمامی جوانب ایمنی نسبت به تردد در این مسیر ترانزیتی اقدام کنند.

 

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: رانندگان قبل از حرکت از مبدا برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور به سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir یا نرم افزار موبایلی ۱۴۱ مراجعه کنند.

 

وی اظهار داشت: هم اکنون ۳۲ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیرهای ارتباطی استان، ۴۱ دستگاه نظارت تصویری و ۷۸ دستگاه تردد شمار در جاده های استان فعال است.

 

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه و بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

ارسال نظرات