زنجان-معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان از برگزاری دوره توانمندسازی هادیان سیاسی سه استان زنجان،قزوین و گیلان به میزبانی این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۲۷
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸

برگزاری دوره توانمندسازی هادیان سیاسی به میزبانی زنجان

سید مهدی حسینی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛با بیان اینکه دوره توانمندسازی هادیان سیاسی در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان برگزار می شود،گفت:این دوره به صورت مشترک بین سه استان زنجان، قزوین و گیلان به میزبانی استان زنجان در روزهای دوم و سوم بهمن ماه برگزار می شود.

 

وی بابیان اینکه ۶۳نفر از هادیان سیاسی استان های مذکور در این دوره دو روزه شرکت میکنند،تصریح کرد:برگزاری کلاس های کارگاهی ،نشست های همفکری و بازدید از صنایع و اردوی راهیان پیشرفت از برنامه های دوره مذکور است.

 

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با تاکید بر اینکه هادیان سیاسی در واقع نمایندگان و جهادگران تبیین این استان ها می باشند،تصریح کرد:به همین منظور از اساتید مطرح و برتر کشوری برای تدریس در این دوره دعوت شده است.

 

حسینی در پایان با اشاره به اهداف برگزاری کارگاه توانمندسازی هادیان سیاسی در زنجان خاطرنشان کرد:با اشاره به در پیش رو بودن ایام الله دهه فجر و نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری ،هادیان سیاسی در این دوره داشته ها و معلومات خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و گامی هرچند کوچک در راستای افزایش مشارکت مردم و تلاش برای تحقق جهاد تبیین برمی دارند که این مهم از اصلی ترین اهداف دوره می باشد.

 

 

 

 

ارسال نظرات