خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان در جمع معلمان عضو سندیکاهای سوریه:

«بسیج» در هر عرصه‌ای که انقلاب اسلامی به آن نیاز داشته باشد نقش‌آفرینی می‌کند

صدیقی با بیان اینکه «بسیج» در هر عرصه‌ای که انقلاب اسلامی به آن نیاز داشته باشد نقش‌آفرینی می‌کند، گفت: بسیج متعلق به توده مردم ایران است و همه مردم ایران می‌توانند در بسیج حضور داشته باشند و به صورت داوطلبانه فعالیت کنند.
کد خبر: ۹۵۷۲۱۸۰
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

 

«بسیج» در هر عرصه‌ای که انقلاب اسلامی به آن نیاز داشته باشد نقش‌آفرینی می‌کند

به گزارش خبرگزاری‌ بسیج، سجاد صدیقی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان در نشستی که با حضور جمعی از معلمان عضو سندیکای سوریه در ساختمان اصلی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد گفت: بسیج یک نیروی مردمی است که برای حل مشکلات و موضوعات مردم حرکت می‌کند و تلاش دارد فارغ از بوروکراسی‌‌های پیچیده‌ی مرسوم عمل کند. 

 

وی با بیان اینکه «بسیج» در هر عرصه‌ای که انقلاب اسلامی به آن نیاز داشته باشد نقش‌آفرینی می‌کند، گفت: بسیج متعلق به توده مردم ایران است و همه مردم ایران می‌توانند در بسیج حضور داشته باشند و به صورت داوطلبانه فعالیت کنند.

 

صدیقی افزود: در بسیج، درصد بالایی از هزینه‌ها را خود مردم پرداخت می‌کنند و برای پیشرفت کشور مسئولانه وارد عمل می‌شوند؛ بسیجی اگر لازم باشد برای دفاع از کشور اسلحه به دست می‌گیرد و اگر نیاز باشد در کارهای عمرانی ورود می‌کند و اگر شرایط ایجاب کند، در عرصه‌های آموزشی وارد میدان خدمت‌رسانی می‌شود‌.

 

وی ادامه داد: هنوز از یاد نبردیم که در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، معلمان بسیجی به نقاطی از کشور که از نظر ارتباط و مسائل آموزشی دچار مشکل بودند می‌رفتند و خدمت‌رسانی می‌کردند.

 

صدیقی با بیان اینکه بسیج، قدرت و انعطاف پذیری زیادی برای حل مشکلات دارد و اگر لازم باشد به صورت صنفی برای حل مشکلات وارد میدان می‌شود، گفت: حاج قاسم سلیمانی به ما آموخت که برای پیشرفت نباید منتظر کسی بمانیم؛ ایران اسلامی در شرایط تحریم به قدری قدرتمند شده که امروز سایر کشورها در تصمیمات بین‌المللی نمی‌توانند نقش ایران را نادیده بگیرند.

 

صدیقی ادامه داد: فلسطین تا زمانی که به آمریکا و اروپا امید داشت نمی‌توانست در مقابل اسرائیل بایستد ولی بعد از اینکه فرهنگ بسیج در آنجا گسترش پیدا کرد آمریکا و اسرائیل با تمام هیمنه خود نتوانستند یک گروه کوچک مانند حماس را کنار بزنند.

 

وی با بیان اینکه بسیج فرهنگیان مجموعه‌ای است که اندیشه بسیج را در معلمان گسترش می‌دهد، گفت: ما برای کمک به نظام تعلیم و تربیت هر کجا که نیاز به نیروی داوطلب فکری، آموزشی و عمرانی باشد حضور خواهیم داشت.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار