خبرهای داغ:

افتتاح دارالقرآن بسیج شهیدعبدالحسین گندمی در رامهرمز به همت بسیج شهرستان

آیین افتتاحیه دارالقرآن بسیج شهید گندمی شهرستان رامهرمز همزمان با میلاد با سعادت امام جواد (ع) واقع در میدان الغدیر جنب مصلای ابا مهدی الصالح (عج) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۱۶۸
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز؛ این مراسم با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز، امام جمعه، مدیر حوزه علمیه و جمعی از مربیان قرآنی بسیج و خانواده معزز شهیدعبدالحسین گندمی روز دوشنبه ۲ بهمن ماه رأس ساعت  ۱۳ در شهرستان رامهرمز نیز برگزار شد.

 

حجت الاسلام عبداله نسب مسئول تعلیم و تربیت و دارالقرآن ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز در این مراسم ضمن تبریک میلاد باسعادت جوادالأئمه (ع)، هدف از راه اندازی دارالقرآن بسیج را ترویج آیات الهی، تربیت قاریان، حافظان و همچنین ترویج فرهنگ قرآنی در سطح شهرستان عنوان کرد. 

 

گفتنی است دارالقرآن بسیج شهید گندمی به همت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز راه اندازی گردید.

 

این مراسم که همزمان در سراسر کشور و با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران بصورت تصویری برگزار شد، سردار سلامی، طی سخنانی از فعالیت‌های قرآنی بسیج ابراز خرسندی کرد و گفت: از اجرای این رویداد ارزنده در بسیج خوشحال هستم. این اتفاق، گام بلند بسیج در عرصه فعالیت‌های قرآنی جامعه است.

 

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج حافظان حدود الهی هستند که باید حقایق قرآن را در جامعه جاری کنند، افزود: راه‌های آرامش جامعه از میان آیات الهی عبور می‌کند. اگر بخواهیم جامعه‌ای ایمن، آرام، سرشار از ایثار، گذشت و مهربانی داشته باشیم، باید به سمت قرآن برویم چون قرآن کریم نور مبین بوده و برای هدایت بشر نازل شده است. قرآن، منطق حق است و مؤمنان و بسیجیان برای ترویج دین الهی باید با قرآن انس و الفت دائمی داشته باشند.

 

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه همه حقایق عالم در قرآن است، بیان کرد: انسان‌های مأنوس با قرآن صراط مستقیم الهی را بهتر پیدا می‌کنند. کار دوستان در بسیج بسیار مقدس است و تأسیس ۱۱۴ دارالقرآن در گام نخست مهم است و باید ادامه پیدا کند.

 

در این مراسم خواهر بسیجی سرکار خانم حاجی زاده فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام، از سوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج به عنوان مدیر داخلی دارالقرآن شهید گندمی رامهرمز منصوب شد.

افتتاح دارالقرآن بسیج شهیدعبدالحسین گندمی در رامهرمز به همت بسیج شهرستان

افتتاح دارالقرآن بسیج شهیدعبدالحسین گندمی در رامهرمز به همت بسیج شهرستان

افتتاح دارالقرآن بسیج شهیدعبدالحسین گندمی در رامهرمز به همت بسیج شهرستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار